15.07.2021

Kongres Sport Biznes Polska już we wrześniu!

„Razem tworzymy polski sport i biznes” to hasło przewodnie jesiennej edycji Kongresu Sport Biznes Polska.

 

Kongres SBP odbędzie się 28 września 2021 r. w formule hybrydowej – w zależności od decyzji uczestników będą oni mogli wziąć udział stacjonarnie bądź online. W związku z tym, że będzie to pierwsze tak duże spotkanie branży od wielu miesięcy, jako organizatorzy czujemy ogromny zaszczyt, ale również odpowiedzialność, jaka na nas spoczywa. Naszym podstawowym celem jest zapewnienie wartościowego i angażującego wydarzenia, dlatego przygotowaliśmy wiele ciekawych rozwiązań, które z pewnością pozytywnie zaskoczą uczestników.

 

Co wyróżnia Kongres Sport Biznes Polska?


1. Program opracowany przy współpracy z Radą Programową –
zdajemy sobie sprawę, że kluczowym elementem każdego wydarzenia jest jego program. Jako Stowarzyszenie SBP dążymy do tego, aby agenda naszych wydarzeń skupiała się na bieżących problemach i wyzwaniach, z jakimi zmaga się branża. Chcemy również pokazywać ciekawe i praktyczne narzędzia oraz rozwiązania, które uczestnicy z sukcesem będą mogli wdrażać w swoich codziennych działaniach. Aby program Kongresu jak najlepiej odpowiadał na potrzeby rynku zaprosiliśmy do współpracy znakomite grono ekspertów, którzy będą wspierać nas swoją wiedzą i doświadczeniem. W skład Rady wchodzą przedstawiciele federacji sportowych, firm sponsorujących sport, samorządów oraz mediów.

 

 

2. Obecność topowych ekspertów – jako organizatorzy wychodzimy z założenia, że jeśli uczyć się to tylko od najlepszych. Przy organizacji naszych eventów dokładamy wszelkich starań, aby zapraszać czołowe marki i ich przedstawicieli, którzy z naszymi uczestnikami dzielą się swoją wiedzą, ogromnym doświadczeniem, ale również pokazują wiele tematów czy projektów „od środka”.

 

 

3. Dedykowane bloki tematyczne – podział na 5 spersonalizowanych bloków tematycznych ma na celu maksymalne dopasowanie programu do potrzeb i oczekiwań uczestników. Chcemy, aby udział w Kongresie SBP był dla każdego ogromną dawką inspiracji, w połączeniu z praktyczną i ekspercką wiedzą, dlatego przygotowaliśmy następujące bloki tematyczne:
– Przyszłość zarządzania i komunikacji w sporcie
– Sponsoring sportowy – szanse i wyzwania dla marek
– Rola samorządów w rozwoju i promocji sportu
– Efektywne zarządzanie obiektami sportowymi
– Kierunki rozwoju branży esportu w Polsce

 

 

4. Networking – doskonale wiemy jak ważnym i niezbędnym elementem jest możliwość nawiązywania i utrzymywania relacji branżowych. Po wielu miesiącach zdalnej pracy i wydarzeń jedynie w formule online udział w Kongresie Sport Biznes Polska będzie doskonałą okazją do spotkania i wymiany doświadczeń. Istotne jest dla nas, aby uczestnicy Kongresu SBP oprócz wartości merytorycznej mogli również zyskać nowe kontakty biznesowe, dlatego przygotowaliśmy kilka ciekawych rozwiązań, które pomogą wznowić networking branżowy.

 

 

5. Integracja branży – ten punkt najlepiej odzwierciedla hasło jesiennego Kongresu, czyli „Razem tworzymy polski sport i biznes”. Jako Stowarzyszenie Sport Biznes Polska chcemy przyczynić się do budowania jedności branży sportu i biznesu. Zależy nam, żeby w naszych wydarzeniach uczestniczyli zarówno przedstawiciele największych marek i organizacji sportowych, jak i osoby reprezentujące mniejsze podmioty. Uważamy, że każdy głos jest ważny i niezależnie od wielkości, finansów czy poziomu rozwoju wszyscy wspólnie tworzymy branżę biznesu sportowego. Kongres SBP jest doskonałą okazją do poznania, a także wzajemnego zrozumienia swoich potrzeb i problemów.

 

 

Osoby zainteresowane uczestnictwem stacjonarnie będą mogły skorzystać z trzech opcji pakietów uczestnictwa: Pakiet Standard, Premium bądź VIP, natomiast dla osób chcących wziąć udział online przygotowaliśmy Pakiet Standard i Pakiet Premium.

 

Przedsprzedaż pakietów rozpocznie się 21.07 o godz. 10:00 i potrwa do 30.07 do godz. 20:00.

 

Więcej informacji na temat uczestnictwa w Kongresie SBP 2021 znajdziecie pod linkiem: https://sbpolska.pl/kongres-sbp/

Ostatnie wpisy

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:44

PGE Polska Grupa Energetyczna Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy zaszczyt poinformować, że PGE Polska Grupa Energetyczna została Partnerem Głównym Sport for Brands PGE Polska Grupa Energetyczna – największe przedsiębiorstwo elektroenergetyczne w Polsce, dostawca energii elektrycznej oraz ciepła do ponad 5,5 mln klientów oraz lider zmian w polskiej energetyce. Grupa PGE przedstawiła plan transformacji i drogę do dekarbonizacji wytwarzania oraz ogłosiła cel neutralności klimatycznej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:42

TREFL Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Głównym Sport for Brands został TREFL Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:40