Wiktoria Czarnecka właścicielka marki SZTYBLETY PR, a raczej Ułan PR jak sama o sobie mówi. Nazwa marki nawiązuje do tożsamości i korzeni Wiktorii, które wykorzystuje w działaniach marketingowych. Jako prawnuczka kawalerzystów, stawia na ułańską fantazję, kreatywne rozwiązania i odwagę w działaniach marketingowych. Specjalizuje się w marketingu historycznym, marketingu sportowym oraz w budowaniu tożsamości marki. Jest wykładowcą na Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Pracownikiem Polskiej Akademii Nauk. Współpracuje z Wyższą Szkołą Europejską w Krakowie. Pomysłodawca i współtwórca eventów: Wakacje z PR oraz projektu; Wiślackie Pokolenia. Pracowała w Biurze Prasowym Wisły Kraków oraz jako kierownik ds. PR w Widzewie Łódź. Publikuje na portalu Nowy Marketing, w „Marketingu w Praktyce”. Jej artykuły znajdują się w książce “Marketing sportowy. Profesjonalne zarządzanie w sporcie”. Wykonała edycję merytoryczną Handbooka “Design Thinking Zmienia Łódzkie”.
Obecnie pisze doktorat z zakresu innowacji społecznych. Absolwentka pedagogiki w zakresie profilaktyki i animacji społeczno – kulturalnej na Uniwersytecie Łódzkim oraz public relations na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Miłośniczka piłki nożnej, wędrówek górskich i narciarstwa. Jeździ konno bo pasjonuje się polską kawalerią i szablą. Należy do Sieci Obserwatorów Burz oraz Ogólnopolskiej Grupy Rekonstrukcji Historycznej Przysposobienia Wojskowego Kobiet.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę: https://bit.ly/3vPwpMH
Ostatnie wpisy
Poznaliśmy Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024
05/11/2024 | 10:30
LOTTO Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP!
02/11/2024 | 23:41
TRIPLA PRO Partnerem VIII Kongresu SBP
02/11/2024 | 23:19