Projekt Szyjemy sport na miarę powstał w 2018 roku z inicjatywy trzech wielkich sportowców – Krzysztofa Ignaczaka, Marcina Lijewskiego i Cezarego Trybańskiego.
Głównymi celami projektu jest wspieranie sportu w rodzinie oraz wśród dzieci i młodzieży. Najlepiej obrazują to słowa Krzysztofa Ignaczaka: „każdemu z nas trzech sport dał w życiu bardzo wiele. Poznaliśmy smak wielkich zwycięstw, doznaliśmy również wielu porażek. Każdy z nas otrzymał wielką i wspaniałą lekcję życia, teraz czas podzielić się tym wszystkim”.
Strona internetowa projektu: https://szyjemysportnamiare.pl
Ostatnie wpisy
Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!
Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025
22/04/2025 | 09:44
PGE Polska Grupa Energetyczna Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!
Mamy zaszczyt poinformować, że PGE Polska Grupa Energetyczna została Partnerem Głównym Sport for Brands PGE Polska Grupa Energetyczna – największe przedsiębiorstwo elektroenergetyczne w Polsce, dostawca energii elektrycznej oraz ciepła do ponad 5,5 mln klientów oraz lider zmian w polskiej energetyce. Grupa PGE przedstawiła plan transformacji i drogę do dekarbonizacji wytwarzania oraz ogłosiła cel neutralności klimatycznej […]
SPORT FOR BRANDS 2025
22/04/2025 | 09:42
TREFL Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!
Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Głównym Sport for Brands został TREFL Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, […]
SPORT FOR BRANDS 2025
22/04/2025 | 09:40