23.06.2021

Firma Statscore członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

STATSCORE należy do światowych liderów w zakresie gromadzenia statystyk sportowych i ich wizualizacji. Z usług firmy korzystają liczne organizacje sportowe, ligi oraz kluby, a także bukmacherzy i media.

 

Ambitną misją STATSCORE jest zbudowanie największego na świecie centrum danych sportowych. Już teraz firma, której siedziba mieści się w Katowicach, dostarcza swoim klientom najwyższej jakości dane z 29 dyscyplin sportowych i z ponad 10,000 zawodów odbywających się na całym świecie – począwszy od piłki nożnej i koszykówki, poprzez rugby, hokej czy siatkówkę, aż po skoki narciarskie i e-sport. Statystyki zbierane są przez wyszkolonych i monitorowanych przez STATSCORE skautów, którzy na żywo – z obiektów sportowych oraz za pośrednictwem szybkich transmisji – śledzą tysiące wydarzeń sportowych odbywających się na wszystkich kontynentach.

 

STATSCORE jest też oficjalnym dostawcą danych dla licznych lig i federacji sportowych, takich jak Fortuna 1 Liga, Futsal Ekstraklasa, PGNiG Superliga (rozgrywki mężczyzn i kobiet), Polska Hokej Liga oraz Slovak Slovnaft Handball Extraliga.

 

Oficjalne dane sportowe dostarczane przez STATSCORE organizatorom rozgrywek pozwalają im na odniesienie licznych korzyści, takich jak:

  • zwiększenie przychodów poprzez odpłatne udostępnienie danych zewnętrznym podmiotom (mediom, bukmacherom),
  • przyciągnięcie reklamodawców poprzez zapewnienie nowych atrakcyjnych sposobów prezentacji przekazu reklamowego (specjalne miejsca na tego rodzaju treści dostępne w widgetach wyświetlających statystyki),
  • zwiększenie ruchu w kanałach cyfrowych (strony internetowe, media społecznościowe) ligi i jej klubów,
  • podniesienie atrakcyjności rozgrywek, co z kolei zwiększa ich wartość marketingową i pozwala przyciągnąć nowych kibiców oraz sponsorów,
  • zapewnienie możliwości dostarczenia fanom ciekawego contentu poprzez wykorzystanie rozbudowanych statystyk w formie infografik i wizualizacji.

Rosnąca świadomość korzyści płynących z umiejętnego zastosowania danych sportowych sprawia, że widgety i mini-strony z danymi oferowane przez STATSCORE zyskują coraz większe uznanie wśród organizatorów rozgrywek. Przykładem takiego rozwiązania jest LeagueCenter (np. https://fortuna1liga.statscore.com/) – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala na wizualizację kompleksowych danych związanych z rozgrywkami danej ligi czy turnieju – począwszy od składów drużyn, poprzez porównanie ich wcześniejszych wyników i sytuację w tabeli, aż po wizualizację przebiegu meczu.

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19