23.06.2021

Polska Konfederacja Futebol de Salao w gronie członków Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

Polska Konfederacja Futebol de Salao wierzy w świat w którym dzieci poprzez uczestnictwo w najlepszych zajęciach sportowych stają się lepszymi ludźmi, a przez systematyczne budowanie umiejętności piłkarskich zdobywają szanse na spełnianie swoich sportowych marzeń. PLCFDS skupia pod swoim brandem dwa programy: Socatots Polska i Brazylijskie Szkółki Piłkarskie.
 
Od ponad dekady Socatots Polska i Brazylijskie Szkółki Piłkarskie popularyzują piłkę nożną wśród najmłodszych, zaczynając już od sześciomiesięcznych dzieci. W ciągu dziesięciu lat, zajęcia początkowo oferowane jedynie w Szczecinie, trafiły do prawie pięćdziesięciu miast w Polsce. Przez ten czas w zajęciach wzięło udział blisko czterdzieści tysięcy dzieci.
 
Koncept został sprowadzony do Polski z Anglii, gdzie wcześniej trafił z Brazylii i był wspierany przez takie gwiazdy futbolu jak Socrates, Zico czy Carlos Alberto.
 
Głównym założeniem programu jest, poza ogólnym rozwojem dziecka w wieku przedszkolnym, zaszczepienie pozytywnych nawyków przyczyniających się do skutecznego operowania piłką, obiema nogami przy pomocy wszystkich części stopy.
 
Tak przygotowane dzieci posiadają doskonałą podstawę, aby dalej szlifować swoje umiejętności w szkołach piłkarskich, których program nauczania oparty jest o, wywodzącą się z Brazylii, Futebol de Salao.
 
W ciągu ostatnich lat rozpoznawalność marki w grupie odbiorców urosła do wysokich rozmiarów zapewniających stały dopływ nowych podopiecznych, jednocześnie nasycenie reklamowe najlepiej przetestować wpisując do wyszukiwarki Google lub Facebook hasło „piłkarskie maluszki” czy „brazylijskie szkółki”.
 
W kwestii zarządzania Polska Konfederacja FDS zdołała osiągnąć stan optymalny, decyzje w organizacji i jej struktura zorganizowana jest w oparciu o system „Business Model Canvas” dzięki któremu procesy są pod kontrolą, a na każdym szczeblu zarządzania osiągnięto stan pewności co do celów, zadań, procesów i zasobów, potrzebnych na każdym etapie działalności.
 
Strona internetowa: https://pl.icfds.com
Facebook: https://www.facebook.com/PLCFDSPolskaKonfederacjaFuteboldeSalao
Kontakt: http://pl.icfds.com/formularz-franczyza/

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19