23.06.2021

KPS Skra Bełchatów w gronie członków Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

PGE Skra Bełchatów – to najbardziej utytułowany polski siatkarski klub XXI wieku w Polsce. Na swoim koncie ma dziewięć mistrzostw Polski, siedem krajowych Pucharów oraz cztery Superpuchary. Bełchatowska drużyna ma też wielką renomę w Europie i na świecie. Wystarczy wspomnieć, że PGE Skra dwukrotnie została klubowym wicemistrzem świata oraz raz zdobyła brązowy medal w tych rozgrywkach. Bełchatowski klub czterokrotnie stawał również na podium elitarnej Ligi Mistrzów – raz na drugim jego stopniu, a trzykrotnie na najniższym. Takimi osiągnięciami nie może pochwalić się żadna inna siatkarska drużyna w kraju.

 

Tak wysoki poziom sportowy gwarantują gwiazdy siatkówki z całego świata. W aktualnym składzie PGE Skry występują m.in. mistrzowie świata: Grzegorz Łomacz, Karol Kłos czy Mateusz Bieniek, a także jeden z najlepszych przyjmujących globu, Amerykanin Taylor Sander czy Serb Aleksandar Atanasijević, który należy do czołówki atakujących na świecie. To sprawia, że silna kadra PGE Skry stanowi również fundamenty różnych reprezentacji narodowych, na czele z Polską.

 

Mecze PGE Skry w hali Energia przez cały sezon oglądają dziesiątki tysięcy kibiców. Bełchatowska drużyna przyciąga również publiczność na wyjazdach, a dla tamtejszych fanów mecze z udziałem “żółto-czarnej” armii jest prawdziwym siatkarskim świętem i na spotkania z udziałem bełchatowian przychodzi najwięcej kibiców. Warto dodać, że w sezonie 2018/2019 PGE Skra pobiła rekord frekwencji w Lidze Mistrzów, bowiem półfinałowy mecz z Cucine Lube Civitanova w łódzkiej Atlas Arenie oglądało ponad 11 tys. kibiców! Sukces został zresztą doceniony przez Europejską Konfederację Siatkówki CEV, która stawia PGE Skrę za wzór do naśladowania przez inne kluby w działaniach promocyjnych.

 

Klub dba również o fanów przy pomocy różnorodnych serwisów i social media. Oprócz tradycyjnych metod, jak strona internetowa Skra.pl, telewizja klubowa – Skra.TV, newsletter czy konta w podstawowych kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIN, YouTube), PGE Skra jako pierwszy klub siatkarski w Polsce otworzyła konta na TikToku oraz w platformie Clubhouse. To pozwala dotrzeć do kibiców na całym świecie i promować klub do tego stopnia, że w hali Energia PGE Skra gościła już m.in. sympatyka z Japonii, który przyjechał specjalnie na mecz swojej ukochanej drużyny i na żywo zobaczyć swoich idoli. Nie bez znaczenia jest również aplikacja mobilna PGE Skry, która znacznie ułatwia śledzić kibicom wieści z klubu niemal 24 godziny na dobę.

 

Popularność klubu sprawia, że to właśnie spotkania PGE Skry są najchętniej oglądane w Polsacie Sport, czyli telewizji, która transmituje mecze PlusLigi. Tylko w sezonie 2020/2021 łącznie mecze PGE Skry na żywo obejrzało 7 322 971 sympatyków siatkówki.

 

Przez ostatnie lata bełchatowski klub regularnie był absolutnym liderem rankingu medialności, podobnie jak w przypadku oceny atrakcyjności widowisk sportowych.  Nie bez znaczenia jest też wysoki ekwiwalent reklamowy, który w ostatnich latach utrzymuje się na poziomie kilkudziesięciu milionów złotych. To prawdziwy skarb dla sponsorów, którzy mogą promować się dzięki globalnej marce PGE Skry, zarówno na arenie krajowej (PlusLiga), jak i międzynarodowej (Liga Mistrzów, Klubowe Mistrzostwa Świata). Działania w tej materii spowodowały, że bełchatowska Skra jest w TOP 20 organizacji sportowych pod względem efektywności praw sponsorskich.

 

PGE Skra jest uznaną organizacją sportową nie tylko pod względem siatkarskim, ale również marketingowym oraz biznesowym. Bełchatowski klub w każdym sezonie plasuje się w czołówce krajowych rozgrywek, występujący tutaj zawodnicy stanowią o sile reprezentacji Polski, a jednocześnie niezależnie od wyników osiąganych na boisku, PGE Skra osiąga wysokie wynik pod względem medialności oraz efektywności sponsoringowej, dzięki czemu udowadnia potencjał swojej marki sportowej.

 

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: https://www.skra.pl/pl/

Ostatnie wpisy

WP SportoweFakty Partnerem Medialnym VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Medialnym VIII Kongresu Sport Biznes Polska został serwis WP SportoweFakty WP SportoweFakty to największy i najpopularniejszy serwis sportowy w Polsce, odwiedzany codziennie przez 1,9 mln osób. Pod okiem Redaktora Naczelnego Dawida Góry w WP SportoweFakty działa blisko 200-osobowy zespół dziennikarzy i dziennikarek sportowych. Codziennie dostarczają najważniejsze informacje z kraju i […]
Bez kategorii

11/09/2024 | 16:20

Nowa strona internetowa SBP: Kolejny krok w cyfrowej transformacji 

Wspólnie z firmą Stellis, partnerem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska od 2022 roku, z przyjemnością ogłaszamy uruchomienie nowej strony internetowej SBP. To kolejny znaczący krok w procesie cyfrowej transformacji Stowarzyszenia. Nowa strona internetowa SBP została stworzona z naciskiem na intuicyjną obsługę i klarowną nawigację, aby w pełni odpowiadać na potrzeby obecnych i przyszłych użytkowników. Podczas tworzenia […]
Komunikaty SBP

06/09/2024 | 12:37

Kolejna edycja Kongresu Sport Biznes Polska już w listopadzie

Topowi międzynarodowi eksperci, blisko 130 prelegentów, 5 scen, masterklasy, warsztaty tematyczne, a także Plebiscyt Liderów branży. Stowarzyszenie Sport Biznes Polska prezentuje odświeżony format Kongresu SBP. Największe wydarzenie świata sportu i biznesu sportowego ponownie zagości w Warszawie już 5-6 listopada 2024 r. Kongresy Sport Biznes Polska z każdą kolejną edycją rosną w siłę, przyciągając coraz szersze […]
VIII Kongres

06/09/2024 | 12:35