23.06.2021

KPS Skra Bełchatów w gronie członków Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

PGE Skra Bełchatów – to najbardziej utytułowany polski siatkarski klub XXI wieku w Polsce. Na swoim koncie ma dziewięć mistrzostw Polski, siedem krajowych Pucharów oraz cztery Superpuchary.

Bełchatowska drużyna ma też wielką renomę w Europie i na świecie. Wystarczy wspomnieć, że PGE Skra dwukrotnie została klubowym wicemistrzem świata oraz raz zdobyła brązowy medal w tych rozgrywkach. Bełchatowski klub czterokrotnie stawał również na podium elitarnej Ligi Mistrzów – raz na drugim jego stopniu, a trzykrotnie na najniższym. Takimi osiągnięciami nie może pochwalić się żadna inna siatkarska drużyna w kraju.

Tak wysoki poziom sportowy gwarantują gwiazdy siatkówki z całego świata. W aktualnym składzie PGE Skry występują m.in. mistrzowie świata: Grzegorz Łomacz, Karol Kłos czy Mateusz Bieniek, a także jeden z najlepszych przyjmujących globu, Amerykanin Taylor Sander czy Serb Aleksandar Atanasijević, który należy do czołówki atakujących na świecie. To sprawia, że silna kadra PGE Skry stanowi również fundamenty różnych reprezentacji narodowych, na czele z Polską.

Mecze PGE Skry w hali Energia przez cały sezon oglądają dziesiątki tysięcy kibiców. Bełchatowska drużyna przyciąga również publiczność na wyjazdach, a dla tamtejszych fanów mecze z udziałem “żółto-czarnej” armii jest prawdziwym siatkarskim świętem i na spotkania z udziałem bełchatowian przychodzi najwięcej kibiców. Warto dodać, że w sezonie 2018/2019 PGE Skra pobiła rekord frekwencji w Lidze Mistrzów, bowiem półfinałowy mecz z Cucine Lube Civitanova w łódzkiej Atlas Arenie oglądało ponad 11 tys. kibiców! Sukces został zresztą doceniony przez Europejską Konfederację Siatkówki CEV, która stawia PGE Skrę za wzór do naśladowania przez inne kluby w działaniach promocyjnych.

Klub dba również o fanów przy pomocy różnorodnych serwisów i social media. Oprócz tradycyjnych metod, jak strona internetowa Skra.pl, telewizja klubowa – Skra.TV, newsletter czy konta w podstawowych kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIN, YouTube), PGE Skra jako pierwszy klub siatkarski w Polsce otworzyła konta na TikToku oraz w platformie Clubhouse. To pozwala dotrzeć do kibiców na całym świecie i promować klub do tego stopnia, że w hali Energia PGE Skra gościła już m.in. sympatyka z Japonii, który przyjechał specjalnie na mecz swojej ukochanej drużyny i na żywo zobaczyć swoich idoli. Nie bez znaczenia jest również aplikacja mobilna PGE Skry, która znacznie ułatwia śledzić kibicom wieści z klubu niemal 24 godziny na dobę.

Popularność klubu sprawia, że to właśnie spotkania PGE Skry są najchętniej oglądane w Polsacie Sport, czyli telewizji, która transmituje mecze PlusLigi. Tylko w sezonie 2020/2021 łącznie mecze PGE Skry na żywo obejrzało 7 322 971 sympatyków siatkówki.
Przez ostatnie lata bełchatowski klub regularnie był absolutnym liderem rankingu medialności, podobnie jak w przypadku oceny atrakcyjności widowisk sportowych.  Nie bez znaczenia jest też wysoki ekwiwalent reklamowy, który w ostatnich latach utrzymuje się na poziomie kilkudziesięciu milionów złotych. To prawdziwy skarb dla sponsorów, którzy mogą promować się dzięki globalnej marce PGE Skry, zarówno na arenie krajowej (PlusLiga), jak i międzynarodowej (Liga Mistrzów, Klubowe Mistrzostwa Świata). Działania w tej materii spowodowały, że bełchatowska Skra jest w TOP 20 organizacji sportowych pod względem efektywności praw sponsorskich.
PGE Skra jest uznaną organizacją sportową nie tylko pod względem siatkarskim, ale również marketingowym oraz biznesowym. Bełchatowski klub w każdym sezonie plasuje się w czołówce krajowych rozgrywek, występujący tutaj zawodnicy stanowią o sile reprezentacji Polski, a jednocześnie niezależnie od wyników osiąganych na boisku, PGE Skra osiąga wysokie wynik pod względem medialności oraz efektywności sponsoringowej, dzięki czemu udowadnia potencjał swojej marki sportowej.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę: https://www.skra.pl/pl/



Ostatnie wpisy

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:44

PGE Polska Grupa Energetyczna Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy zaszczyt poinformować, że PGE Polska Grupa Energetyczna została Partnerem Głównym Sport for Brands PGE Polska Grupa Energetyczna – największe przedsiębiorstwo elektroenergetyczne w Polsce, dostawca energii elektrycznej oraz ciepła do ponad 5,5 mln klientów oraz lider zmian w polskiej energetyce. Grupa PGE przedstawiła plan transformacji i drogę do dekarbonizacji wytwarzania oraz ogłosiła cel neutralności klimatycznej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:42

TREFL Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Głównym Sport for Brands został TREFL Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:40