23.06.2021

DPD Polska w gronie członków Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

DPD Polska jest liderem polskiego rynku kurierskiego. W 2019 roku firma odnotowała niemal 2,1 mld zł przychodów i doręczyła 157 mln paczek. Współpracuje z nią ponad 6500 kurierów. W 2018 r. firma rozwinęła sieć oddziałów miejskich i wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne.

 

DPD Polska w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu DPDgroup – DrivingChangeTM angażuje się w liczne inicjatywy mające na celu promocję zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej, a także krzewienie właściwych postaw związanych ze sportem. DPD Polska od kilku lat aktywnie wspiera działania na rzecz promocji sportu i aktywnego stylu życia. W 2019 roku po raz trzeci była partnerem jednej z największych i najbardziej prestiżowych imprez biegowych w Polsce – 41. PZU Maratonu Warszawskiego, a także po raz kolejny pełniła rolę głównego sponsora wyścigu rowerowego na Śnieżkę – Uphill Race. Jest również jednym z partnerów Polskiego Związku Piłki Siatkowej, sponsorem tytularnym klubu ekstraklasy piłki siatkowej kobiet DPD Legionovia Legionowo, partnerem logistycznym Skry Bełchatów, wielokrotnego mistrza Polski w koszykówce męskiej, klubu Stelmet Zielona Góra oraz klubów piłkarskich, takich jak Widzew Łódź i ŁKS Łódź. Wśród pracowników DPD promuje ruch (wyzwania rowerowe Activy, opieka trenerska Woodrun).

 

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: www.dpd.com/pl

Ostatnie wpisy

Polsat Sport Partnerem Medialnym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Medialnym Sport for Brands 2025 został Polsat Sport Polsat Sport to rodzina sześciu kanałów telewizyjnych Grupy Polsat Plus, dedykowanych wyłącznie sportowi. Stacje oferują szeroką paletę transmitowanych dyscyplin oraz popularnych magazynów publicystyki sportowej. Filary oferty programowej stanowią siatkówka i piłka nożna w wydaniu klubowym oraz reprezentacyjnym, a także mistrzowskie turnieje tenisowe i […]
SPORT FOR BRANDS 2025

20/05/2025 | 13:55

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:44

PGE Polska Grupa Energetyczna Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy zaszczyt poinformować, że PGE Polska Grupa Energetyczna została Partnerem Głównym Sport for Brands PGE Polska Grupa Energetyczna – największe przedsiębiorstwo elektroenergetyczne w Polsce, dostawca energii elektrycznej oraz ciepła do ponad 5,5 mln klientów oraz lider zmian w polskiej energetyce. Grupa PGE przedstawiła plan transformacji i drogę do dekarbonizacji wytwarzania oraz ogłosiła cel neutralności klimatycznej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:42