18.06.2021

Klub sportowy w przestrzeni miejskiej – inspirujące przykłady z Polski i świata

Projekt bez tytułu (43)

Justyna Gdowska – od 2016 roku rzecznik prasowy oraz kierownik komunikacji i marketingu siatkarskiego klubu Trefl Gdańsk. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w biurze prasowym Lecha Poznań oraz agencji PR Brandscope. Na swoim koncie ma publikacje w dwóch książkach dotyczących marketingu i komunikacji w sporcie. W 2020 roku zaczęła przygodę akademicką i prowadzi zajęcia z Kształtowania wizerunku organizacji sportowych oraz Kształtowania relacji z mediami w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Ostatnie wpisy

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:44

PGE Polska Grupa Energetyczna Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy zaszczyt poinformować, że PGE Polska Grupa Energetyczna została Partnerem Głównym Sport for Brands PGE Polska Grupa Energetyczna – największe przedsiębiorstwo elektroenergetyczne w Polsce, dostawca energii elektrycznej oraz ciepła do ponad 5,5 mln klientów oraz lider zmian w polskiej energetyce. Grupa PGE przedstawiła plan transformacji i drogę do dekarbonizacji wytwarzania oraz ogłosiła cel neutralności klimatycznej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:42

TREFL Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Głównym Sport for Brands został TREFL Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:40