![DSC_0467[1] DSC_0467[1]](https://sbpolska.pl/wp-content/uploads/2021/04/DSC_04671-scaled-500x500.jpg)
Paulina Dużyk-Dyna – Właścicielka agencji Point for Sport specjalizującej się w lokalnym marketingu sportowym. Z branżą sportową związana 10 lat. Autorka publikacji z obszaru marketingu sportowego, dziennikarstwa i medioznawstwa. Konsultantka w zakresie budowy strategii marketingowych organizacji sportowych. Wiedzę i doświadczenie zdobywała m.in. w Zarządzie Infrastruktury Sportowej w Krakowie, gdzie współtworzyła kampanie marketingowe i wizerunkowe wielu wydarzeń. Następnie jako kierownik działu marketingu klubu sportowego oraz dużego ośrodka sportu i rekreacji „Kolna” w Krakowie, wdrożyła formy komunikacji marketingowej oraz współorganizowała eventy sportowe rangi międzynarodowej. Absolwentka kilku kierunków studiów, m.in. public relations na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jako osoba ceniąca rozwój, uczestniczyła w wielu szkoleniach i warsztatach podnoszących kwalifikacje zawodowe z obszaru marketingu sportowego.
Ostatnie wpisy
FPLZ poszerza skład – PGE Ekstraliga nowym członkiem
11/09/2025 | 14:05
Fundacja Dyplomacji Sportowej Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska
11/09/2025 | 08:26
WK Partnerem Głównym X Kongresu Sport Biznes Polska
08/09/2025 | 10:11