16.04.2021

Marketing w ośrodkach sportu i rekreacji – od czego zacząć?

DSC_0467[1]

Paulina Dużyk-Dyna – Właścicielka agencji Point for Sport specjalizującej się w lokalnym marketingu sportowym. Z branżą sportową związana niemal 10 lat. Autorka publikacji z obszaru marketingu sportowego, dziennikarstwa i medioznawstwa. Konsultantka w zakresie budowy strategii marketingowych organizacji sportowych. Wiedzę i doświadczenie zdobywała m.in. w Zarządzie Infrastruktury Sportowej w Krakowie, gdzie współtworzyła kampanie marketingowe i wizerunkowe. Następnie jako kierownik działu marketingu klubu sportowego oraz dużego ośrodka sportu i rekreacji „Kolna” w Krakowie, wdrożyła nowoczesne formy komunikacji marketingowej oraz współorganizowała eventy sportowe rangi międzynarodowej. Absolwentka kilku kierunków studiów, m.in. public relations na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jako osoba ceniąca rozwój, uczestniczyła w wielu szkoleniach i warsztatach podnoszących kwalifikacje zawodowe z obszaru marketingu sportowego.

Ostatnie wpisy

Aplamedia członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Współpracując z Klientem, zespół APLAMEDIA.pl wypracuje najbardziej efektywne rozwiązania dotyczące kompleksowego oznakowania firmy. Możemy realizować założenia w oczekiwanym przez Klienta standardzie lub zaproponować najnowsze technologie dostępne w danej dziedzinie. Do projektów podchodzimy całościowo. Dbamy o każdy detal od momentu powstania wizji, poprzez wizualizacje, projekty wykonawcze, aż po wykonanie, montaż i serwis, zarówno gwarancyjny, jak i […]
Komunikaty SBP

27/05/2025 | 12:49

Polsat Sport Partnerem Medialnym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Medialnym Sport for Brands 2025 został Polsat Sport Polsat Sport to rodzina sześciu kanałów telewizyjnych Grupy Polsat Plus, dedykowanych wyłącznie sportowi. Stacje oferują szeroką paletę transmitowanych dyscyplin oraz popularnych magazynów publicystyki sportowej. Filary oferty programowej stanowią siatkówka i piłka nożna w wydaniu klubowym oraz reprezentacyjnym, a także mistrzowskie turnieje tenisowe i […]
SPORT FOR BRANDS 2025

20/05/2025 | 13:55

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:44