12.04.2021

Sport jako nośnik wartości. Jak stworzyć dobry projekt edukacyjny

wiktoria czarnecka (2)

Wiktoria Czarnecka – działa pod własną marką: Sztyblety PR. W pracy łączy marketing z wiedzą pedagogiczną. Prowadzi cykl webinarów o marketingu historycznym, doradza i szkoli z marketingu sportowego, zajmuje się kreatywnością w sponsoringu sportowym i buduje tożsamość marek. Wykładowca akademicki na WSEiZ w Warszawie. Pracownik Polskiej Akademii Nauk. Współpracuje z WSE w Krakowie. Pomysłodawca eventu Wakacje z PR oraz projektu Wiślackie Pokolenia. Pracowała w biurze prasowym Wisły Kraków oraz jako kierownik ds. PR w Widzewie Łódź. Była odpowiedzialna za edycję merytoryczną handbooka “Design thinking zmienia Łódzkie”. Publikuje na portalu Nowy Marketing oraz w „Marketingu w Praktyce”. Jej artykuły zamieszczone zostały również w książce “Marketing sportowy. Profesjonalne zarządzanie w sporcie”. Obecnie pisze doktorat z zakresu innowacji społecznych. Jeździ konno, bo pasjonuje się polską kawalerią i szablą. Należy do Sieci Obserwatorów Burz oraz Ogólnopolskiej Grupy Rekonstrukcji Historycznej Przysposobienia Wojskowego Kobiet.

Ostatnie wpisy

Unia Metropolii Polskich Partnerem VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że do grona Partnerów VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołącza Unia Metropolii Polskich Unia Metropolii Polskich im. Pawła Adamowicza to organizacja zrzeszająca dwanaście największych miast w Polsce, m.in. Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawę i Wrocław. Razem dążymy do rozwoju społeczno-gospodarczego i wzmacniania samorządności terytorialnej, promując innowacyjne praktyki […]
VIII Kongres

03/10/2024 | 10:15

SPORTFIVE Partnerem VIII edycji Kongresu SBP!

Mamy przyjemność poinformować, że do grona Partnerów VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołącza firma Sportfive! SPORTFIVE to wiodąca globalna agencja marketingu sportowego, która kreatywnie łączy marki, podmioty sportowe, platformy mediowe i fanów, aby tworzyć strategiczne partnerstwa w zakresie sportu. Agencja realizuje rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta, oparte na zaufaniu i przejrzystości, rozległej wiedzy rynkowej, bogatym […]
VIII Kongres

01/10/2024 | 15:29

Interplay.pl Partnerem VIII Kongresu SBP

Z przyjemnością informujemy, że portal Interplay.pl został Partnerem Medialnym VIII Kongresu Sport Biznes Polska! Interplay.pl – największy i najstarszy serwis o branży rozrywkowej w Polsce. Porusza tematy związane z zakładami bukmacherskimi, automatami, kasynami, e-sportem i loteriami. Redakcja co roku tworzy ranking najbardziej wpływowych ludzi w polskiej branży rozrywkowej. Dba o to, aby polski rynek gier […]
VIII Kongres

01/10/2024 | 12:11