
Mariusz Chłopik – Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim. Absolwent Politologii Collegium Civitas i Menadżerskich Studiów Podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej. Współzałożyciel Fundacji Inicjatyw Młodzieżowych i jej były Prezes Zarządu. Były wicedyrektor Centrum Informacyjnego Rządu i dyrektor biura komunikacji korporacyjnej marketingu w Agencji Rozwoju Przemysłu. Laureat kilku nagród w kategoriach związanych z działalnością zawodową między innymi Przeglądu Sportowego. Pasjonat Piłki Nożnej oraz miłośnik Tatr.
Ostatnie wpisy
Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!
Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025
22/04/2025 | 09:44
PGE Polska Grupa Energetyczna Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!
Mamy zaszczyt poinformować, że PGE Polska Grupa Energetyczna została Partnerem Głównym Sport for Brands PGE Polska Grupa Energetyczna – największe przedsiębiorstwo elektroenergetyczne w Polsce, dostawca energii elektrycznej oraz ciepła do ponad 5,5 mln klientów oraz lider zmian w polskiej energetyce. Grupa PGE przedstawiła plan transformacji i drogę do dekarbonizacji wytwarzania oraz ogłosiła cel neutralności klimatycznej […]
SPORT FOR BRANDS 2025
22/04/2025 | 09:42
TREFL Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!
Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Głównym Sport for Brands został TREFL Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, […]
SPORT FOR BRANDS 2025
22/04/2025 | 09:40