Media Marketing Polska Partnerem Medialnym Kongresu Sport Biznes Polska 2021
Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Medialnym Kongresu Sport Biznes Polska 2021 zostało Media Marketing Polska
„Media Marketing Polska” to wiodący i cieszący się uznaniem branży ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. To najstarsze polskie pismo o reklamie – wydawane jest bez przerwy od blisko 30 lat.
Redakcja „Media Marketing Polska” od lat przygotowuje liczne autorskie raporty tematyczne powiązane z rynkami, które śledzi i opisuje na co dzień. Są to m.in. raporty poświęcone agencjom reklamowym, domom mediowym, agencjom digitalowym czy zintegrowanego marketingu i eventowym, markom i marketerom, biurom reklamy, wydawcom, nadawcom i filmowym studiom produkcyjnym.
Integralną częścią większości raportów są badania satysfakcji klientów przygotowywane we współpracy z firmą Kantar. Badanie dotyczące agencji reklamowych i domów mediowych oraz związane z nim partnerstwo z Kantarem, mają już ponad 20-letnią historię.
Magazyn „Media Marketing Polska” i wyrosłe z niego serwisy MMP24.pl i MMPOnline.pl stanowią obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, innowacji marketingowych i technik sprzedaży, działań promocyjnych oraz szeroko pojętego świata mediów – od tradycyjnych do najbardziej nowoczesnych. To ważne i cenione przez menedżerów i innych specjalistów z branży źródło informacji na temat aktywności marketerów i mediów, strategii rynkowych, przetargów reklamowych i mediowych oraz zmian personalnych.
Więcej informacji o naszym Partnerze Medialnym znajdziecie na stronie Media Marketing Polska oraz na oficjalnym profilu Facebook