15.02.2021

PORADNIK DOTACYJNY – Jak ubiegać się o dotację cz. 1

Projekt bez tytułu (19)

Agnieszka Śliwińska – Absolwentka studiów doktoranckich Szkoły Głównej Handlowej  w Warszawie na kierunku Zarządzanie Finansami.10 letnie doświadczenie w pracy w Ministerstwie Sportu przy zarządzaniu projektami inwestycyjnymi, w tym organizacji finałowego turnieju w Piłce Nożnej UEFA EURO 20212, budowy Stadionu Narodowego oraz w kontroli podmiotów nadzorowanych i podległych, m.in. jst, polskie związki sportowe, kluby sportowe, fundacje, stowarzyszenia.15 letnie doświadczenie w sporcie jako zawodnik klasy mistrzowskiej, trener, sędzia międzynarodowy. Aktualnie Compliance Officer w instytucji finansowej.

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19