12.02.2021

Marketing i sponsoring sportowy – Program II dnia Kongresu Sport Biznes Polska

KONGRES SPORT BIZNES POLSKA 10-12.03.2021 ONLINE

Jakie zmiany i nowe trendy będą dominowały w marketingu i sponsoringu sportowym w 2021 roku? Jakie treści i format contentu sportowego będzie angażował odbiorców? W jaki sposób aktywować działania sponsoringowe i budować rozpoznawalność dyscyplin sportowych?  To tylko część tematów, które będziemy szczegółowo poruszać podczas II dnia Kongresu Sport Biznes Polska .

 

Dla uczestników wydarzenia w drugim dniu przygotowaliśmy 9 wyjątkowych paneli dyskusyjnych, w których udział wezmą topowi eksperci sportu i biznesu sportowego w Polsce.

  1. 10 kluczowych zmian w marketingu i sponsoringu sportowym
  2. Czysty sport to czysty biznes – jak doping wpływa na marketing i biznes sportowy?
  3. Sport jako platforma komunikacji marek i efektywnego dotarcia do rynku.
  4. Budowa atrakcyjności praw sponsoringowych poprzez inwestycje organizacji sportowych w technologie.
  5. Esport w Polsce – strategia wzrostu i przyszłość branży.
  6. Sponsoring sportu jako narzędzie budowy przewagi nad konkurencją rynkową – skuteczne przyciąganie marek do sportu.
  7. Aktywacja sponsoringu sportowego – jak wykorzystać rozwój organizacji sportowych w obszarze digital?
  8. Pokolenie Z a sport – jak zbudować świadomość i markę dyscypliny sportowej w Polsce?
  9. Content sportowy – jak i gdzie dostarczać treści, które będą angażować i aktywizować naszych odbiorców?

Zachęcamy do sprawdzenia listy prelegentów, którzy wystąpią podczas I dnia Kongresu SBP – POZNAJ EKSPERTÓW

 

Każdy uczestnik wydarzenia otrzymuje w pakiecie:
✅ Udział w najważniejszym wydarzeniu branżowym w 2021r.,
✅ Dostęp do platformy networkingowej dla uczestników,
✅ Dostęp do nagrań z wszystkich 25 paneli dyskusyjnych,
✅ Certyfikat uczestnictwa.

POZNAJ PAKIETY UCZESTNICTWA W KONGRESIE SBP

Ostatnie wpisy

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19

Grupa Enea Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa Enea Grupa Enea to wicelider polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej. Zarządza pełnym łańcuchem wartości na rynku energii elektrycznej: od paliwa, poprzez produkcję energii elektrycznej, dystrybucję, sprzedaż i obsługę klienta. Odpowiada za bezpieczne dostawy energii do 2,7 mln klientów. Enea, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:16