11.02.2021

Sport i biznes w 2021 roku – Program I dnia Kongresu Sport Biznes Polska

KONGRES SPORT BIZNES POLSKA 10-12.03.2021 ONLINE

Jakie zmiany czekają polski sport i biznes sportowy w 2021 roku? Jakie nowe trendy i kierunki rozwoju będą dominowały w najbliższych miesiącach? Jak kształtować będzie się rynek sponsoringu sportowego w 2021 roku? To tylko część tematów, które będziemy szczegółowo poruszać podczas I dnia Kongresu Sport Biznes Polska .

 

Dla uczestników wydarzenia w pierwszym dniu przygotowaliśmy 7 wyjątkowych paneli dyskusyjnych, w których udział wezmą topowi eksperci sportu i biznesu sportowego w Polsce.

  1. Oficjalne rozpoczęcie Kongresu Sport Biznes Polska 2021
  2. Jakie zmiany czekają polski sport i biznes sportowy w 2021 roku?
  3. Rynek sponsoringu sportowego w 2021 roku – wyzwania i nowe trendy.
  4. Zmiana zachowań i potrzeb kibica sportowego – szanse i zagrożenia dla organizacji, sponsorów oraz samorządów.
  5. Międzynarodowe wydarzenia sportowe w Polsce – doświadczenia.
  6. Międzynarodowe wydarzenia sportowe w Polsce – wyzwania.
  7. Nowe trendy i rozwiązania dla sportu i biznesu w 2021 roku.

Zachęcamy do sprawdzenia listy prelegentów, którzy wystąpią podczas I dnia Kongresu SBP – POZNAJ EKSPERTÓW

 

Każdy uczestnik wydarzenia otrzymuje w pakiecie:
✅ Udział w najważniejszym wydarzeniu branżowym w 2021r.,
✅ Dostęp do platformy networkingowej dla uczestników,
✅ Dostęp do nagrań z wszystkich 25 paneli dyskusyjnych,
✅ Certyfikat uczestnictwa.

POZNAJ PAKIETY UCZESTNICTWA W KONGRESIE SBP

Ostatnie wpisy

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19

Grupa Enea Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa Enea Grupa Enea to wicelider polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej. Zarządza pełnym łańcuchem wartości na rynku energii elektrycznej: od paliwa, poprzez produkcję energii elektrycznej, dystrybucję, sprzedaż i obsługę klienta. Odpowiada za bezpieczne dostawy energii do 2,7 mln klientów. Enea, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:16