Dlaczego sponsorzy sportu powinni dołączyć do SBP?
Korzyści dla sponsorów sportu
Wartość rynku sportowego w Polsce systematycznie rośnie. Celem powstania Stowarzyszenia SBP jest wsparcie tego rozwoju poprzez stworzenie przestrzeni do dyskusji dla przedstawicieli biznesu sportowego oraz promocję dobrych praktyk.
Ambicją Sport Biznes Polska jest zostanie znaczącym głosem branży i jej jak najszersza reprezentacja. Podejmowane działania i inicjatywy dotyczyć będą między innymi firm sponsorujących sport, które pełnią istotną rolę w kształtowaniu biznesu sportowego.
Dlaczego warto dołączyć do SBP?
- Dostęp do raportów branżowych oraz globalnych case study w tematyce marketingu, sponsoringu.
- Udział w wydarzeniach ukierunkowanych na problemy i wyzwania firm sponsorujących polski sport.
- Możliwość prezentacji swoich projektów, case study przed całą branżą sportu i biznesu w Polsce.
- Współudział w opracowaniu standardów i dobrych praktyk sponsoringu sportowego.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników dzięki ukierunkowanym szkoleniom w obszarze sponsoringu, zarządzania.
- Wsparcie Stowarzyszenia w dotarciu do branżowych ekspertów specjalizujących się w doradztwie.
- Budowanie wizerunku firmy wspierającej współpracę pomiędzy polskim sportem a biznesem.