Korzyści dla sponsorów sportu
Wartość rynku sportowego w Polsce systematycznie rośnie. Celem powstania Stowarzyszenia SBP jest wsparcie tego rozwoju poprzez stworzenie przestrzeni do dyskusji dla przedstawicieli biznesu sportowego oraz promocję dobrych praktyk.
Ambicją Sport Biznes Polska jest zostanie znaczącym głosem branży i jej jak najszersza reprezentacja. Podejmowane działania i inicjatywy dotyczyć będą między innymi firm sponsorujących sport, które pełnią istotną rolę w kształtowaniu biznesu sportowego.
Ostatnie wpisy
5 pytań do Magdaleny Szozdy
Magdalena Szozda – Brands Partnership & KINDER Joy of moving Manager w Ferrero Polska Commercial, odpowiada za rozwój projektów wspierających aktywność fizyczną dzieci i promocję kultury ruchu. Przewodnicząca Komisji Sportu Młodzieżowego PKOl, zaangażowana w tworzenie standardów i rozwiązań systemowych dla sportu najmłodszych. Wcześniej związana m.in. z T-Mobile jako Project Manager programu „Pomoc Mierzona Kilometrami”, projektu […]
5 pytań do eksperta
19/11/2025 | 10:46
5 pytań do Konrada Kozioła
Konrad Kozioł – od ponad 20 lat związany z organizacją wydarzeń i marketingiem. Obecnie Wiceprezes Zarządu PreZero Areny Gliwice, pierwszego budynku w naszym kraju z certyfikatem Zero Waste Silver oraz lidera zrównoważonego rozwoju wśród obiektów. Wcześniej związany z TAURON Areną Kraków. Członek zarządu European Arenas Association. Polska na stałe wpisała się na mapę największych wydarzeń […]
5 pytań do eksperta
05/11/2025 | 08:44
Grupa Energa członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
Grupa Energa jest jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych w Polsce. Dostarcza prąd do ok. 3,4 mln odbiorców. Ponad 50% energii elektrycznej sprzedawanej klientom pochodzi z OZE. Grupa Energa jest zaangażowana w transformację polskiego sektora energetycznego, rozwijając potencjał źródeł odnawialnych i modernizując sieć dystrybucyjną. #EnergaWłącza Energa nie tylko dostarcza energię, ale też #włącza sport, […]
Komunikaty SBP
04/11/2025 | 12:00