Renata Talarek

CEO

i-Sport Group

Współwłaścicielka i-Sport Agency, specjalizującej się w marketingu sportowym, w tym przede wszystkim w zarządzaniu wizerunkiem sportowców i ich kompleksowej obsłudze 360°, sponsoringu sportowym, CSR oraz tworzeniu i prowadzeniu projektów sportowych na rynku polskim i międzynarodowym.

W ramach agencji współpracuje z najwybitniejszymi polskimi sportowcami, w tym m.in. z medalistkami Igrzysk Olimpijskich i Mistrzostw Świata: Aleksandrą Mirosław – złotą medalistką olimpijską, Mistrzynią Świata i rekordzistką świata we wspinaczce sportowej; Klaudią Zwolińską – srebrną medalistką olimpijską w kajakarstwie górskim; Darią Pikulik – srebrną medalistką olimpijską w kolarstwie torowym; Anetą Rygielską – vicemistrzynią świata w boksie olimpijskim; oraz Agnieszką Skrzypulec-Szotą – srebrną medalistką olimpijską w żeglarstwie.

Obecnie flagowym projektem agencji jest IFSC Climbing World Cup Kraków (Puchar Świata we wspinaczce sportowej na czas), na który agencja posiada wyłączną licencję w Polsce do 2027 roku. Prowadzi również międzynarodowe inicjatywy finansowane z grantów Unii Europejskiej, w tym autorską aplikację Sport Super Power, badającą poziom sprawności fizycznej dzieci i analizującą ich naturalne predyspozycje do różnych dyscyplin sportowych. W ramach agencji przez kilka lat była odpowiedzialna za działania Fundacji Pho3nix w Europie, która obecnie działa globalnie, a realizowane projekty są kontynuacją przyjętej strategii.

W branży sportowej działa od ponad 10 lat. Swoją przygodę w sporcie rozpoczęła od stworzenia autorskiej platformy i aplikacji treningowej i-Sport, z której korzystało ponad 20 000 osób.