Absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku stosunki międzynarodowe oraz uczestnik programów stypendialnych na University of Joensuu w Finlandii, Universidad de la Laguna i Universidad de Alcalá w Hiszpanii. Swoją karierę rozwijał od czasów studiów, kiedy po raz pierwszy zainteresował się biznesowymi aspektami sportu i wydarzeń sportowo-rozrywkowych, w tym marketingiem terytorialnym, marketingiem sportowym oraz organizacją wydarzeń. Od 8 lat związany zawodowo ze stroną agencyjną biznesu sportowego, zajmując się sprzedażą praw marketingowych i telewizyjnych oraz rozwojem biznesu, w takich agencjach jak UFA Sports (Grupa RTL), Lagardère Sports i Sportfive. Obecnie pełni funkcję Central Sales Director w Sportfive Poland.
W ramach Sportfive odpowiedzialny za komercjalizacje praw marketingowych, między innymi dla takich podmiotów sportowych jak Polski Związek Piłki Nożnej, Ekstraklasa S.A., kluby Ekstraklasy, PLS, Runmageddon, Borussia Dortmund w Polsce. Zajmuje się również dywersyfikacją biznesu agencji w obszarze gamingu i esportu. Jako jeden z twórców realizuje projekt Ekstraklasa Games dla Ekstraklasy S.A. Entuzjasta life long learning’u i holistycznego podejścia do życia. Prywatnie tata dwóch dziewczynek, dzięki którym pamięta, że wciąż jest dzieckiem.