Tomasz Rożenek Prezes SPORTVALUE – agencji marketingu sportowego, powstałej w wyniku przejęcia managerskiego od SPORTFIVE Poland, której wcześniej był Dyrektorem Zarządzającym. SPORTVALUE kontynuuje misję wspierania podmiotów sportowych, marek i mediów w budowaniu efektywnych partnerstw.
Z branżą agencyjną w sporcie związany od 2012 roku, zdobywał doświadczenie w takich firmach jak UFA Sports (Grupa RTL), Lagardère Sports i SPORTFIVE. Kształtuje strategie komercjalizacji i marketingu w sporcie, koncentrując się na tworzeniu synergii między właścicielami praw, markami i mediami w celu budowania zrównoważonego ekosystemu biznesowego. W swojej karierze odpowiadał za komercjalizację praw marketingowych, współpracując m.in. z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, Ekstraklasą, PLS, ZPRP, Superligą, PZM, Ekstraligą Żużlową, Runmageddonem oraz Borussią Dortmund w Polsce.
Współzałożyciel Stowarzyszenia Sport Biznes Polska, największej organizacji w Polsce działającej na rzecz edukacji i profesjonalizacji branży. Aktywnie angażuje się w rozwój ekosystemu sportowego, wspierając wymianę wiedzy i najlepszych praktyk między liderami rynku.
Jako Prezes SPORTVALUE, Tomasz Rożenek koncentruje się na rozwoju zespołów doradczych, które wspierają właścicieli praw i marki w tworzeniu partnerskich relacji opartych na filozofii win-win-win – zapewniającej wartość dla podmiotów sportowych, marek oraz fanów. Jest entuzjastą lifelong learningu i przywództwa opartego na wartościach.