Jakub Świsłowski

Członek zarządu

Ekspert w obszarze marketingu, sponsoringu i e-commerce – w branży od 9 lat. Były wiceprezes PGNiG Superligi i szef sponsoringu PGNiG SA, a także pracownik marketingu grup: Agora SA i RASP segmentu sport. Obecnie Dyrektor Marketingu BETFAN, współzałożyciel i udziałowiec agencji Stardom House należącej do Grupy K+, wykładowca Akademii London School of PR. Nagradzany licznymi branżowymi nagrodami, takimi jak „Dyrektor Marketingu Roku 2019”, „Debiut Roku 2019 Polish Gaming Aces” czy „Kampania Marketingowa 2019 Polish Gaming Aces”.

W swojej wieloletniej karierze odpowiadał za wiele kluczowych procesów, do których zaliczyć można m.in.

1) launch oraz przygotowanie strategii biznesowej, marketingu, e-commerce oraz social media BETFAN,

2) przygotowanie strategii zakupu praw sponsoringowych dla Kompanii Piwowarskiej (Tyskie),

3) negocjacje i nadzór nad umowami sponsoringowymi Kompanii Piwowarskiej (Tyskie) z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, Polskim Związkiem Piłki Siatkowej oraz Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce,

4) przygotowanie i wdrożenie strategii sponsoringu GK PGNiG,

5) przygotowanie strategii rozwoju PGNiG Superligi na lata 2018 – 2022,

6) opracowanie strategii segmentu sport Grupy RASP.

Zostań członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska »