[ 29 września 2020 by webmaster 0 Comments ]

Klaudia Czarniecka

Absolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W branży marketingu sportowego działa od 3 lat. Wiedzę i doświadczenie zdobywała pracując w agencji marketingu sportowego. Koordynowała i realizowała wiele ważnych wydarzeń branżowych, do których zaliczyć można między innymi: XIV i XV edycję Gali Sportu i Biznesu oraz przyznawane w jej ramach Nagrody Biznesu Sportowego, a także wiele projektów edukacyjno-szkoleniowych. Współorganizatorka konferencji o tematyce marketingu i sponsoringu sportowego. Redaktorka dwóch monografii z zakresu marketingu sportowego: „Marketing i sponsoring w biznesie sportowym”, „Marketing sportowy profesjonalne zarządzanie w sporcie”.

[ 29 września 2020 by webmaster 0 Comments ]

Łukasz Banaszak

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie. Z branżą biznesu sportowego związany jest od ponad 4 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał  w agencji marketingu sportowego, gdzie odpowiedzialny był za rozwój projektów konferencyjnych oraz szkoleniowych. Posiada bogate doświadczenie we współpracy z firmami sponsorującymi polski sport, organizacjami sportowymi oraz przedstawicielami samorządów. W swojej pracy łączy kreatywność oraz profesjonalne i indywidualne podejście do współpracy z klientem. Specjalizuje się w obszarze marketingu, aktywacji sponsoringu oraz doradztwa dla samorządów w zakresie rozwoju i strategii sportu. W Stowarzyszeniu Sport Biznes Polska odpowiedzialny jest za rozwój i zarządzanie projektami SBP.