05.09.2024

Wykorzystanie technologii w marketingowym zarządzaniu organizacją sportową i ich wpływ na wzrost przychodów od sponsorów

Ostatnie wpisy

Unia Metropolii Polskich Partnerem VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że do grona Partnerów VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołącza Unia Metropolii Polskich Unia Metropolii Polskich im. Pawła Adamowicza to organizacja zrzeszająca dwanaście największych miast w Polsce, m.in. Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawę i Wrocław. Razem dążymy do rozwoju społeczno-gospodarczego i wzmacniania samorządności terytorialnej, promując innowacyjne praktyki […]
VIII Kongres

03/10/2024 | 10:15

SPORTFIVE Partnerem VIII edycji Kongresu SBP!

Mamy przyjemność poinformować, że do grona Partnerów VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołącza firma Sportfive! SPORTFIVE to wiodąca globalna agencja marketingu sportowego, która kreatywnie łączy marki, podmioty sportowe, platformy mediowe i fanów, aby tworzyć strategiczne partnerstwa w zakresie sportu. Agencja realizuje rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta, oparte na zaufaniu i przejrzystości, rozległej wiedzy rynkowej, bogatym […]
VIII Kongres

01/10/2024 | 15:29

Interplay.pl Partnerem VIII Kongresu SBP

Z przyjemnością informujemy, że portal Interplay.pl został Partnerem Medialnym VIII Kongresu Sport Biznes Polska! Interplay.pl – największy i najstarszy serwis o branży rozrywkowej w Polsce. Porusza tematy związane z zakładami bukmacherskimi, automatami, kasynami, e-sportem i loteriami. Redakcja co roku tworzy ranking najbardziej wpływowych ludzi w polskiej branży rozrywkowej. Dba o to, aby polski rynek gier […]
VIII Kongres

01/10/2024 | 12:11