Case Study
Nowe oblicze dyscypliny sportowej – jak skutecznie przeprowadzić zmiany, które wpłyną na wizerunek, zarządzanie i finansowanie organizacji?
Związek Piłki Ręcznej w Polsce
Prezes
Związek Piłki Ręcznej w Polsce
Case Study
Nowe oblicze dyscypliny sportowej – jak skutecznie przeprowadzić zmiany, które wpłyną na wizerunek, zarządzanie i finansowanie organizacji?
Oloqiqi
Managing Director
Oloqiqi
With more than 25 years of leadership experience in the sports, esports, and sponsorship industries, I bring a deep and proven track record of driving growth, innovation, and measurable impact. Throughout my career, I have worked with some of the most recognized brands in sports marketing and sponsorship analytics.
I began my professional journey at the pioneering startup SPORT+MARKT in Cologne, Germany, where I spent nearly two decades contributing to the company’s growth and evolution. In 2005, I was appointed Member of the Board, and following the company’s acquisition by Repucom, I served as Managing Director D/A/CH from 2013 to 2016. After Nielsen’s acquisition of Repucom in 2016, I continued as Managing Director until 2018, helping to integrate and expand the business within the global Nielsen Sports framework.
In 2019, I transitioned to the esports sector as SVP Partnership Management at ESL, the world’s leading provider of esports competitions and events, where I oversaw strategic partnerships and commercial growth until 2022.
Following a brief engagement with the Danish agency Above Sports in 2023, I co-founded OLOQIQI GmbH in April 2024 together with Susanne Möckel, where I currently serve as Managing Partner. OLOQIQI is an innovative startup specializing in AI-driven, automated solutions for measuring and predicting TV and streaming audience ratings.
Insight panel
Rozwój napędzany danymi – jak dane zmieniają sport, kibiców i organizacje?
Sport Liverpool
Major Events Director and Board Member
Sport Liverpool
Stuart Campbell helps host cities and federations turn major championships into lasting public value. With two decades in sport, recent executive roles include Executive Producer for the CAF African Nations Championship (2025), Director of Operations at Expo 2025 Osaka, Championships Director for the 2024 World Athletics Indoor Championships, and Chief Operating Officer for the FIG World Gymnastics Championships in 2022. A consultant to federations and host cities and a proud board member for Sport Liverpool, he’s driven by delivering positive social outcomes for our communities.
Case Study
Jak mierzyć efektywność i zasadność miejskich wydatków na sport – sukcesy czy aktywizacja społeczna?
Debata
Jak tworzyć przestrzeń do aktywizacji mieszkańców i turystów w ramach dużych wydarzeń sportowych?
Global Sponsorship
Global Sponsorship
Warsztat I
Strategia sponsoringowa – od mierzenia i optymalizacja efektów do ewaluacji projektów sponsoringowych (Warsztat anglojęzyczny)
Case Study
Sponsoring sportu a emocjonalna więź z konsumentem – nowa waluta w ROI
Grant Thornton
Senior Menedżer, Lider branży Sport
Grant Thornton
Masterclass
„Finansowa 1 Liga” – premiera Raportu Grant Thornton i Betclic 1 Ligi
Betclic Group
Sponsorship Specialist
Betclic Group
Debata
Druga strona medalu – dlaczego sponsoring sportowy nie zawsze działa?
Masterclass
Rekordowa współpraca sponsoringowa. Kulisy i aktywacje Betclic 1. Ligi.
Fandom Factory
Dyrektor kreatywny
Fandom Factory
Involved in the sports business since 2004, and for the past decade, focused on fan and brand experience. Co-owner of Fandom Factory and Go4Gold, agencies helping clients around the world build devoted fan communities. Recently worked on projects for the NHL, FIBA, and the Ice Hockey World Championship.
Insight panel
Budowanie spectator experience podczas eventów – czego oczekują kibice od wydarzeń sportowych?
The Athlete Brand
Co-Founder
The Athlete Brand
Debata
Fan engagement w sporcie – inwestycja czy obowiązek?
Sport Biznes Polska
Sport Biznes Polska
Debata
Dyplomacja sportowa – jak budować globalny wizerunek kraju poprzez sport i jakich efektów oczekiwać?
Rozmowa One on One
Sportowiec jako marka – jak skutecznie budować swoją wartość marketingową na boisku i poza nim?
Prezentacja
Prezentacja raportu „Polskie kluby w rozgrywkach europejskich – efekty marketingowe i ekonomiczne”
Debata ekspercka
Promocja marek na rynkach zagranicznych poprzez sport – potencjał rozgrywek europejskich w realizacji celów biznesowych i marketingowych
Insight panel
Budowanie spectator experience podczas eventów – czego oczekują kibice od wydarzeń sportowych?
Debata ekspercka
Od wizji i strategii po implementacje oraz rozwój zaangażowanej i świadomej społeczności w sporcie – różne drogi do sukcesu
Debata ekspercka
Globalny sponsoring – jak we współpracy z podmiotami sportowymi wdrożyć skuteczną strategię aktywacji marki w sportowej społeczności?
Debata
Maksymalizacja przychodów komercyjnych organizacji sportowych – jak marketing może przełożyć się na wzrost przychodów?
Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie
Dyrektor Naczelny
Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie
Debata
Czy samorządy stać na budowę i utrzymanie nowoczesnej infrastruktury sportowej?
Grant Thornton
Partner, Corporate Finance
Grant Thornton
Masterclass (Sala A)
Finansowa 1 Liga – premiera raportu Grant Thornton
Masterclass
„Finansowa 1 Liga” – premiera Raportu Grant Thornton i Betclic 1 Ligi
Debata
Jak przyciągnąć prywatny kapitał i inwestorów do sportu?
Playtech
Country Manager
Playtech
Masterclass
Gra z misją: jak technologia i partnerstwo wspierają cele społecznie istotne
European Arenas Association
Executive Officer
European Arenas Association
Case Study
Jak zbudować silną markę sportową i rozwijać społeczność kibiców?
Debata
Przyszłość infrastrutury sportowej – w jaki sposób technologia wpływa na jakość, bezpieczeństwo i emocje kibiców podczas wydarzeń sportowych?
TVP Sport
Dziennikarka
TVP Sport
Debata
Studnia bez dna? Jakie wyzwania i zagrożenia czekają samorządy w procesie finansowania, rozwoju i promocji sportu?
Debata ekspercka
Kreatywne podejście do sportu dzieci i młodzieży, czyli jak zachęcić młode pokolenie do aktywnego stylu życia
Debata
Sport powszechny vs wyczynowy – komu bardziej służy publiczne wsparcie i dlaczego?
Rozmowa One on One
Sport w środku miasta – nowe formaty wydarzeń sportowych bliżej ludzi
Rozmowa ekspercka
Czym jest safeguarding – od teorii do praktyki
Debata ekspercka
Sport w życiu dzieci i młodzieży – czy może uwolnić młode głowy?
WADA
Prezydent
WADA
Szef Światowej Agencji Antydopingowej (WADA), minister sportu i turystyki w Polsce w latach 2015–2019, wyróżniony tytułem European Young Leader 2022 nadanym przez brukselski think tank Friends of Europe. Reprezentant Polski w lekkoatletyce, specjalizujący się w biegu na 400 metrów, brązowy medalista mistrzostw świata w sztafecie 4×400 m (2007).
Dynamiczny i doświadczony lider z silnym zapleczem w administracji sportowej, polityce antydopingowej i służbie publicznej. Obecnie jako prezydent WADA, realizuje globalne inicjatywy mające na celu ochronę uczciwości sportu i zasad fair play. Doświadczenie zdobyte podczas kierowania Ministerstwem Sportu i Turystyki w Polsce zapewniło mu głęboką wiedzę w zakresie międzynarodowej współpracy, kreowania polityk oraz przywództwa w światowej społeczności sportowej.
Debata
Dyplomacja sportowa – jak budować globalny wizerunek kraju poprzez sport i jakich efektów oczekiwać?
Sport Biznes Polska
Członek Zarządu
Sport Biznes Polska
Insight panel
Jak aktywizować osoby z silver generation w miastach i regionach?
Debata
Sport jako narzędzie rewitalizacji przestrzeni miejskiej – jak wydarzenia sportowe zmieniają oblicza miast?
Województwo Dolnośląskie
Wicemarszałek
Województwo Dolnośląskie
Debata
Studnia bez dna? Jakie wyzwania i zagrożenia czekają samorządy w procesie finansowania, rozwoju i promocji sportu?
Debata ekspercka
Białe plamy w infrastrukturze sportowej – czego nam brakuje do rozwoju i organizacji sportu?
Debata
Sport powszechny vs wyczynowy – komu bardziej służy publiczne wsparcie i dlaczego?
DCS Polana Jakuszycka
Prezes Zarządu
DCS Polana Jakuszycka
Debata
Przyszłość infrastrutury sportowej – w jaki sposób technologia wpływa na jakość, bezpieczeństwo i emocje kibiców podczas wydarzeń sportowych?
Debata
Mikrowydarzenia sportowe – rola i zadania lokalnych wydarzeń w budowaniu zaangażowanej społeczności
Debata ekspercka
Rola i zadania sportu w lokalnej społeczności – od finansowania i odpowiedniej infrastruktury do zwiększenia aktywności fizycznej i zainteresowania sportem wśród mieszkańców