Debata
Sprint czy maraton? Czy wieloletnie partnerstwa są bardziej efektywne niż krótkoterminowe projekty sponsoringowe?
Grupa Impel
Dyrektorka Promocji Marki
Grupa Impel
Debata
Sprint czy maraton? Czy wieloletnie partnerstwa są bardziej efektywne niż krótkoterminowe projekty sponsoringowe?
Urząd Miasta Bydgoszcz
Kierownik Referatu Sportu
Urząd Miasta Bydgoszcz
Debata
Sport powszechny vs wyczynowy – komu bardziej służy publiczne wsparcie i dlaczego?
Grant Thornton
Senior audytor
Grant Thornton
Masterclass
„Finansowa 1 Liga” – premiera Raportu Grant Thornton i Betclic 1 Ligi
LTT Sports
Członek Zarządu
LTT Sports
Debata ekspercka
Przyszłość sportu w Europie
Masterclass (Sala B)
Strategie polskich liderów w światowym biznesie sportowym – czyli jak daleko sięgają skrzydła białego orła?
Debata
Fan engagement w sporcie – inwestycja czy obowiązek?
Project Future
Prezes Fundacji
Project Future
Patrycja Kaczorowska - Założycielka i prezes Fundacji Projekt Future. Twórczyni programu SilverSport.pl, który aktywizuje seniorów poprzez ruch, sport i technologie. Absolwentka SGH – Zarządzanie w Sporcie. Od lat działam na styku sportu, samorządu i innowacji społecznych, wspierając aktywność i integrację międzypokoleniową.
"Ostatnie 8 lat zaangażowana byłam w działalność Polskiego i wojewódzkiego związku jeździeckiego oraz miałam własny Ośrodek jeździecki GoldenHorse pod Warszawą i klub sportowy."
Insight panel
Jak aktywizować osoby z silver generation w miastach i regionach?
Itaka Arena Opole
Prezes Zarządu Zakładu Komunalnego w Opolu
Itaka Arena Opole
Debata
Czy samorządy stać na budowę i utrzymanie nowoczesnej infrastruktury sportowej?
STS
PR & Sponsorship Specialist
STS
Paulina Laby dołączyła do zespołu STS w marcu 2022 roku na stanowisko PR & Sponsorship Specialist. Odpowiada m.in. za działanie biura prasowego STS, Fundacji STS, jak również opiekuje się klubami sponsorowanymi. Przed dołączeniem do bukmachera pracowała m.in. TS Podbeskidziu Bielsko-Biała oraz LKS-ie Goczałkowice.
Masterclass
Biznes sportowy jutra w oczach Przyszłych Liderów Sport Biznes Polska
Prezentacja ekspercka
Dorzuć misie – czyli kulisy społecznej aktywacji bukmacherskiej w Polsce
Superbet
Senior Marketing Specialist
Superbet
Eurosport
Head of Production/Presenter
Eurosport
Debata
Przyszłość infrastruktury sportowej – w jaki sposób technologia wpływa na jakość, bezpieczeństwo i emocje kibiców podczas wydarzeń sportowych?
Debata
Jak tworzyć przestrzeń do aktywizacji mieszkańców i turystów w ramach dużych wydarzeń sportowych?
Shark Entertaiment
Shark Entertaiment
Debata
Nowe formaty budowania zainteresowania sportem – w jaki sposób organizacje, sponsorzy oraz media rozwijają i popularyzują różne dyscypliny?
Polsat Sport
Szef Działu Programowego
Polsat Sport
Debata
Nowe formaty budowania zainteresowania sportem – w jaki sposób organizacje, sponsorzy oraz media rozwijają i popularyzują różne dyscypliny?
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Sekretarz Stanu
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Debata
Dyplomacja sportowa – jak budować globalny wizerunek kraju poprzez sport i jakich efektów oczekiwać?
Case Study
Narodowa strategia rozwoju sportu
Debata
Promocja poprzez sport – jak efektywnie przyciągać turystów do miast/regionów i stymulować rozwój lokalnych interesów?
Rozmowa One on One
Aktywna szkoła – jak zwiększyć udział dzieci i młodzieży w sporcie z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury sportowej?
Superliga
Prezes Zarządu
Superliga
Case Study
Nowe oblicze dyscypliny sportowej – jak skutecznie przeprowadzić zmiany, które wpłyną na wizerunek, zarządzanie i finansowanie organizacji?
Debata ekspercka
Promocja marek na rynkach zagranicznych poprzez sport – potencjał rozgrywek europejskich w realizacji celów biznesowych i marketingowych
Akademia Leona Koźmińskiego
Rektor
Akademia Leona Koźmińskiego
Masterclass
Rola edukacji menedżerskiej w profesjonalizacji polskiego sportu
PGE Polska Grupa Energetyczna
Starszy Kierownik Wydziału Sponsoringu i Eventów
PGE Polska Grupa Energetyczna
Debata
Niemierzalna wartość sponsoringu – jak przekonać firmy do współpracy, gdy brakuje oczekiwanego ROI, AVE oraz sukcesów sportowych?
Sportowiec
Sportowiec
Rozmowa One on One
Ambasador lokalnego sportu – jak zaangażować sportowców w promocję i rozwój sportu w swoim mieście?
PZKosz
Manager ds. Organizacji Imprez
PZKosz
Debata
Nowe formaty budowania zainteresowania sportem – w jaki sposób organizacje, sponsorzy oraz media rozwijają i popularyzują różne dyscypliny?
i-Sport Group
CEO
i-Sport Group
Współwłaścicielka i-Sport Agency, specjalizującej się w marketingu sportowym, w tym przede wszystkim w zarządzaniu wizerunkiem sportowców i ich kompleksowej obsłudze 360°, sponsoringu sportowym, CSR oraz tworzeniu i prowadzeniu projektów sportowych na rynku polskim i międzynarodowym.
W ramach agencji współpracuje z najwybitniejszymi polskimi sportowcami, w tym m.in. z medalistkami Igrzysk Olimpijskich i Mistrzostw Świata: Aleksandrą Mirosław – złotą medalistką olimpijską, Mistrzynią Świata i rekordzistką świata we wspinaczce sportowej; Klaudią Zwolińską – srebrną medalistką olimpijską w kajakarstwie górskim; Darią Pikulik – srebrną medalistką olimpijską w kolarstwie torowym; Anetą Rygielską – vicemistrzynią świata w boksie olimpijskim; oraz Agnieszką Skrzypulec-Szotą – srebrną medalistką olimpijską w żeglarstwie.
Obecnie flagowym projektem agencji jest IFSC Climbing World Cup Kraków (Puchar Świata we wspinaczce sportowej na czas), na który agencja posiada wyłączną licencję w Polsce do 2027 roku. Prowadzi również międzynarodowe inicjatywy finansowane z grantów Unii Europejskiej, w tym autorską aplikację Sport Super Power, badającą poziom sprawności fizycznej dzieci i analizującą ich naturalne predyspozycje do różnych dyscyplin sportowych. W ramach agencji przez kilka lat była odpowiedzialna za działania Fundacji Pho3nix w Europie, która obecnie działa globalnie, a realizowane projekty są kontynuacją przyjętej strategii.
W branży sportowej działa od ponad 10 lat. Swoją przygodę w sporcie rozpoczęła od stworzenia autorskiej platformy i aplikacji treningowej i-Sport, z której korzystało ponad 20 000 osób.
Debata
Promocja i rozwój niszowych dyscyplin sportowych – jak przebić się do mainstreamu?
Debata ekspercka
Rola i zadania sportu w lokalnej społeczności – od finansowania i odpowiedniej infrastruktury do zwiększenia aktywności fizycznej i zainteresowania sportem wśród mieszkańców
Belfast Giants
Chairman
Belfast Giants
Robert is an experienced C-Suite professional who has led both public and private organisations successfully for the last 25 years. His strategic vision has not only driven competitive success but has also transformed commercial operations, customer engagement, and organizational growth on a world stage.
In 2023, he was honoured as European Leader of the Year by the European Ice Hockey Clubs Alliance, recognizing his leadership, innovation, and influence across the wider European ice hockey community.
Robert has a Master’s in Business Administration and is a visiting professor at the Ulster University Business School.
Case Study
Jak zbudować silną markę sportową i rozwijać społeczność kibiców?
Debata
Fan engagement w sporcie – inwestycja czy obowiązek?
PreZero Arena Gliwice
Koordynator ds. Bezpieczeństwa imprez masowych
PreZero Arena Gliwice
Robert Jaskóła od ponad 15 lat pracuję w obszarze bezpieczeństwa imprez masowych. Od 6 lat jestem związany z PreZero Areną Gliwice, gdzie pełnię funkcję koordynatora ds. bezpieczeństwa. Swoją karierę zaczynałem jako członek służby informacyjnej – doświadczenie zdobyte na pierwszej linii kontaktu z uczestnikami wydarzeń pozwoliło mi lepiej zrozumieć wyzwania i znaczenie tej roli w procesie organizacyjnym.
Dziś pracuję jako kierownik ds. bezpieczeństwa, a w ostatnich latach odpowiadałem m.in. za bezpieczeństwo Stadionu Wisły podczas Igrzysk Europejskich 2023, obejmując ceremonie otwarcia i zamknięcia oraz turniej Rugby 7. W 2025 roku współpracowałem z Polskim Związkiem Koszykówki przy przygotowaniach do EuroBasketu w Katowicach, gdzie bezpośrednio odpowiadałem za bezpieczeństwo wydarzeń.
Za cel stawiam sobie zwiększanie świadomości w zakresie bezpieczeństwa imprez masowych, szczególnie w kontekście roli służby informacyjnej i porządkowej. Wierzę, że to właśnie dobrze przygotowane i świadome zespoły są fundamentem bezpiecznych i sprawnie przeprowadzonych wydarzeń.
Warsztat IV
Bezpieczne i efektywne planowanie wydarzeń masowych