Prezentacja ekspercka
Sport to szkoła życia – po co ORLENOWI Sportowy ORLEN?
Orlen
Dyrektor Biura Sponsoringu Sportu
Orlen
Fundacja Moniki Pyrek
Prezes
Fundacja Moniki Pyrek
Debata ekspercka
Kreatywne podejście do sportu dzieci i młodzieży, czyli jak zachęcić młode pokolenie do aktywnego stylu życia
LTT Sports
Członek Zarządu
LTT Sports
Debata ekspercka
Przyszłość sportu w Europie
Masterclass (Sala B)
Strategie polskich liderów w światowym biznesie sportowym – czyli jak daleko sięgają skrzydła białego orła?
Polski Związek Pływacki
Prezeska
Polski Związek Pływacki
Debata ekspercka
Kreatywne podejście do sportu dzieci i młodzieży, czyli jak zachęcić młode pokolenie do aktywnego stylu życia
Nowy Styl
Senior Sales Manager
Nowy Styl
Architektka, edukatorka architektoniczna, krakowianka. W ramach sprzedaży projektowej Nowego Stylu zajmuje się wsparciem procesowym i doradztwem produktowym przy projektach użyteczności publicznej. W swoich działaniach zawodowych kieruje się pragmatyzmem i uważa, że zarówno architektura ma przede wszystkim służyć jak i biznes ma przede wszystkim przynosić profity. Prywatnie fanka tenisa i czynna pasjonatka kolarstwa szosowego.
Debata ekspercka
Nowoczesne budowanie doświadczeń fanów podczas wydarzeń sportowych
STS
PR & Sponsorship Specialist
STS
Paulina Laby dołączyła do zespołu STS w marcu 2022 roku na stanowisko PR & Sponsorship Specialist. Odpowiada m.in. za działanie biura prasowego STS, Fundacji STS, jak również opiekuje się klubami sponsorowanymi. Przed dołączeniem do bukmachera pracowała m.in. TS Podbeskidziu Bielsko-Biała oraz LKS-ie Goczałkowice.
Prezentacja ekspercka
Dorzuć misie – czyli kulisy społecznej aktywacji bukmacherskiej w Polsce
Eurosport
Head of Production/Presenter
Eurosport
Debata ekspercka
Krajowe i międzynarodowe wydarzenia sportowe – czy są opłacalne i jakie oferują korzyści dla sportu, biznesu oraz fanów?
ENEA
Pełnomocnik Zarządu ds. Sponsoringu
ENEA
Debata ekspercka
Rewolucja czy ewolucja? Nowa strategia finansowania i zaangażowania Spółek Skarbu Państwa w polski sport
STS
Head of PR & Sponsorship
STS
Manager PR i Sponsoringu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Od ponad 4 lat w STS, obecnie jako Head of PR&Sponsorship. Przed dołączeniem do lidera rynku bukmacherskiego pracował na stanowiskach managerskich w czołowych markach branży spożywczej oraz wcześniej po stronie agencji PR. Karierę zaczynał od dziennikarstwa – m.in. w redakcji tygodnika „Wprost”. Jego zespoły i realizowane przez nie projekty zdobyły do tej pory szereg nagród i wyróżnień podczas konkursów branży sportowej, bukmacherskiej i marketingowej na czele m.in. ze Złotymi Spinaczami, Mixx Awards, KTR czy SBP.
Prezentacja ekspercka
Dorzuć misie – czyli kulisy społecznej aktywacji bukmacherskiej w Polsce
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Sekretarz Stanu
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Rozmowa One on One
Aktywna szkoła – jak zwiększyć udział dzieci i młodzieży w sporcie z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury sportowej?
Gruszka Cup
Prezes Zarządu
Gruszka Cup
Debata ekspercka
Rola i zadania sportu w lokalnej społeczności – od finansowania i odpowiedniej infrastruktury do zwiększenia aktywności fizycznej i zainteresowania sportem wśród mieszkańców
PwC Polska
Partner
PwC Polska
Debata ekspercka
Finansowanie sportu
Betfan
Head of E-commerce
Betfan
Masterclass (Sala B)
Rola i wpływ mediów na rynek bukmacherski
MPWiK Wrocław
Wiceprezes Zarządu
MPWiK Wrocław
Rozmowa ekspercka
Nie tylko ściganie, czyli jak Wrocław skorzystał z potencjału Tour de Pologne
i-Sport Group
CEO
i-Sport Group
Debata ekspercka
Rola i zadania sportu w lokalnej społeczności – od finansowania i odpowiedniej infrastruktury do zwiększenia aktywności fizycznej i zainteresowania sportem wśród mieszkańców
Venue Manager & Sports Event Manager
Venue Manager & Sports Event Manager
Warsztat V
Od boiska sportowego poprzez tor motocrossowy aż po lodowisko- Multifunkcjonalność obiektu kluczem do sukcesu?
Biuro Reklamy TVP
Kierownik zespołu ds. sponsoringu sportowego
Biuro Reklamy TVP
Prezentacja ekspercka
Wielkie wydarzenia, wielkie zwycięstwa – jak stworzyć mistrzowską kampanię marketingową? Case study kampanii reklamowych z EURO 2024 i Igrzysk Olimpijskich
Doradca Ministra Sportu i Turystyki ds. Strategii Sportu
Doradca Ministra Sportu i Turystyki ds. Strategii Sportu
Debata ekspercka
Igrzyska Olimpijskie w Polsce
Debata ekspercka
Kreatywne podejście do sportu dzieci i młodzieży, czyli jak zachęcić młode pokolenie do aktywnego stylu życia
Youth Sports Games
Advisor to the Organizing Committee
Youth Sports Games
Prezentacja ekspercka
Youth Sports Games – największe amatorskie wydarzenie sportowe w Europie dla dzieci i młodzieży
Minister Sportu i Turystyki
Gość specjalny
Minister Sportu i Turystyki
Wystąpienie Ministra Sportu i Turystyki
VIII KONGRES SPORT BIZNES POLSKA 5-6 LISTOPADA 2024 – DOUBLETREE BY HILTON WARSZAWA KONTAKT DO ORGANIZATORA ➡