Prelegenci

Magdalena Bryś

Dziennikarka sportowa

Magdalena Bryś

Dziennikarka sportowa

15:10 - 15:50
Przyszłość Sportu

Debata

Przyszłość kobiecego sportu – kierunki rozwoju, wyzwania i potencjał reklamowy dla marek

Magdalena Bryś

Dziennikarka sportowa

Joanna Kaczor-Bednarska

komentatorka sportowa, była siatkarka

Grzegorz Stefanowicz

Polski Związek Piłki Nożnej

Jakub Witek

Orły Polska Fundacja Promocji i Wspierania Sportu

Aleksandra Jagieło

Polski Związek Piłki Siatkowej

Magdalena Sołtys

Fundacja Wybiegaj w Przyszłość

Magdalena Sołtys

Dyrektorka ds. komunikacji i promocji

Fundacja Wybiegaj w Przyszłość

15:50 - 16:30
Przyszłość Sportu

Debata

Promocja i rozwój niszowych dyscyplin sportowych – jak przebić się do mainstreamu?

Łukasz Strzelecki

Sport Biznes Polska

Renata Talarek

i-Sport Group

Magdalena Sołtys

Fundacja Wybiegaj w Przyszłość

Michał Łukawski

Polski Squash

Maciej Cylupa

Polska Liga Żeglarska

Maja Włoszczowska

Międzynarodowy Komitet Olimpijski

Maja Włoszczowska

Międzynarodowy Komitet Olimpijski

09:30 - 10:10
Scena Główna

Debata

Dyplomacja sportowa – jak budować globalny wizerunek kraju poprzez sport i jakich efektów oczekiwać?

Tomasz Koprowski

Sport Biznes Polska

Piotr Borys

Ministerstwo Sportu i Turystyki

Maja Włoszczowska

Międzynarodowy Komitet Olimpijski

Łukasz Wachowski

Polski Związek Piłki Nożnej

Małgorzata Bajer

PGE Narodowy

Małgorzata Bajer

Communications and Marketing Director

PGE Narodowy

14:40 - 15:20
Infrastruktura i Wydarzenia Sportowe

Debata

Przyszłość infrastruktury sportowej – w jaki sposób technologia wpływa na jakość, bezpieczeństwo i emocje kibiców podczas wydarzeń sportowych?

Paweł Kuwik

Eurosport

Victoria Matthews

European Arenas Association

Małgorzata Bajer

PGE Narodowy

Wojciech Gęstwa

DCS Polana Jakuszycka

Malph Minns

Strive Sponsorship

Malph Minns

Managing Director

Strive Sponsorship

14:40 - 15:20
Biznes w Sporcie

Insight panel

Transformacja modelu dystrybucji treści sportowych i ich wpływ na pomiar efektywności oraz skuteczności sponsoringu

Seweryn Plotan

Sponsoring Insight

Malph Minns

Strive Sponsorship

Markus Klausmann

Stats Perform (Opta)

Marek Kubisiak

Ekstraklasa SA

Marcin Janicki

Pierwsza Liga Piłkarska

Marcin Janicki

Prezes

Pierwsza Liga Piłkarska

11:30 - 12:30

Masterclass (Sala A)

Finansowa 1 Liga – premiera raportu Grant Thornton

Łukasz Słyż

Grant Thornton

Tomasz Mleczak

Grant Thornton

Marcin Janicki

Pierwsza Liga Piłkarska

11:50 - 13:00
Masterclass

Masterclass

„Finansowa 1 Liga” – premiera Raportu Grant Thornton i Betclic 1 Ligi

Szymon Laszewicz

Grant Thornton

Tomasz Mleczak

Grant Thornton

Marcin Janicki

Pierwsza Liga Piłkarska

Norbert Dziubak

Grant Thornton

Arkadiusz Wiśniewski

Urząd Miasta Opole

Jarosław Królewski

Synerise / Wisła Kraków

Marcin Rosengarten

Silesia Diamond League

Marcin Rosengarten

CEO

Silesia Diamond League

12:30 - 13:30
Infrastruktura i Wydarzenia Sportowe

Insight panel

Budowanie spectator experience podczas eventów – czego oczekują kibice od wydarzeń sportowych?

Tomasz Koprowski

Sport Biznes Polska

Marcin Rosengarten

Silesia Diamond League

Konrad Kozioł

PreZero Arena Gliwice

Tadeáš Drahorád

Fandom Factory

Marek Kubisiak

Ekstraklasa SA

Marek Kubisiak

Manager ds. Sponsoringu

Ekstraklasa SA

Manager ds. Sponsoringu w Ekstraklasie S.A., gdzie odpowiada za pozyskiwanie oraz obsługę sponsorów i licencjobiorców. Od kilkunastu lat związany z marketingiem sportowym – pracował m.in. w PZPN i 4F, a doświadczenie zdobywał również w klubach piłkarskich. Specjalizuje się w negocjowaniu umów sponsorskich, tworzeniu ofert i aktywacji marek w sporcie. Wykładowca studiów podyplomowych z marketingu sportowego na Uczelni Koźmińskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej.

10:00 - 14:30
Warsztaty

Warsztat II

Sponsoring w praktyce – od oferty, przez podpisanie umowy i współpracę

Marek Kubisiak

Ekstraklasa SA

14:40 - 15:20
Biznes w Sporcie

Insight panel

Transformacja modelu dystrybucji treści sportowych i ich wpływ na pomiar efektywności oraz skuteczności sponsoringu

Seweryn Plotan

Sponsoring Insight

Malph Minns

Strive Sponsorship

Markus Klausmann

Stats Perform (Opta)

Marek Kubisiak

Ekstraklasa SA

Mario Leo

RESULT Sports

Mario Leo

CEO

RESULT Sports

Markus Klausmann

Stats Perform (Opta)

Markus Klausmann

Director of Sales & Partnerships

Stats Perform (Opta)

With +20 years of experience in sports business, Markus Klausmann has built a distinguished career driving commercial growth and partnerships across Europe. In his current role he leads strategic initiatives at the intersection of data, technology, sports performance and fan engagement.

Markus’ professional journey spans leadership roles in sports marketing, event management, and sales. As a former Football player for SC Freiburg and a graduate of the Technical University of Munich in Sports Science, Markus combines a deep understanding of the sports ecosystem with a proven track record in innovation and business development, recognized through multiple industry awards.

14:40 - 15:20
Biznes w Sporcie

Insight panel

Transformacja modelu dystrybucji treści sportowych i ich wpływ na pomiar efektywności oraz skuteczności sponsoringu

Seweryn Plotan

Sponsoring Insight

Malph Minns

Strive Sponsorship

Markus Klausmann

Stats Perform (Opta)

Marek Kubisiak

Ekstraklasa SA

Mateusz Kusznierewicz

Mistrz Olimpijski

Mateusz Kusznierewicz

Mistrz Olimpijski

16:00 - 16:30
Sport Profesjonalny

Power speech

Sportowiec jako marka – jak budować siłę własnego brandu w trakcie i po karierze?

Mateusz Kusznierewicz

Mistrz Olimpijski

Matteo Tassi

International Centre for Sports Studies

Matteo Tassi

Head of Executive Education

International Centre for Sports Studies

Matteo Tassi is Head of Executive Education at the International Centre for Sports Studies (CIES), where he also serves as Career Coach and oversees the Career Readiness Program for the International Master in Management, Law, and Humanities of Sport – The FIFA Master.

At CIES, he has designed and delivered executive education initiatives for more than 300 sport industry leaders, working with FIFA, CONMEBOL, FIM, and FIVB among other organisations.

He is a certified coach and holds a PhD in Cultural Anthropology and Analysis of Cultural Change, a master in Humanities, the International Master in Management, Law and Humanities of Sport – The FIFA Master, and the LEAD Certificate delivered by Stanford Graduate School of Business.

14:40 - 15:20
Masterclass

Masterclass

Rola edukacji menedżerskiej w profesjonalizacji polskiego sportu

prof. dr hab. Grzegorz Mazurek

Akademia Leona Koźmińskiego

Maciej Szafran

Polski Związek Gimnastyczny

Jan de Zeeuw

Rotterdam University of Applied Sciences

Matteo Tassi

International Centre for Sports Studies

Meggane Grand

CA Sports

Meggane Grand

Commercial Director

CA Sports

11:50 - 12:10
Biznes w Sporcie

Case Study

Storytelling sportowy jako element kampanii reklamowej – jak budować emocjonalne narracje?

Meggane Grand

CA Sports

Michał Krogulec

Michał Krogulec

Prowadzący blok - infrastruktura i wydarzenia sportowe

11:50 - 16:30
Infrastruktura i Wydarzenia Sportowe

Moderator bloku

Michał Kucharski

SK Foundation

Michał Kucharski

Dyrektor Zarządzający

SK Foundation

16:00 - 16:30
Aktywne Społeczeństwo

Rozmowa One on One

Ambasador lokalnego sportu – jak zaangażować sportowców w promocję i rozwój sportu w swoim mieście?

Michał Kucharski

SK Foundation

Michał Langer

Polski Związek Piłki Nożnej

Michał Langer

Menadżer ds. Organizacji Imprez / Projektów Międzynarodowych

Polski Związek Piłki Nożnej

Michał Latoś

Polski Związek Koszykówki

Michał Latoś

Dyrektor ds. marketingu i PR

Polski Związek Koszykówki

15:00 - 15:45
Sportowe samorządy

Debata

Promocja poprzez sport – jak efektywnie przyciągać turystów do miast/regionów i stymulować rozwój lokalnych interesów?

Marzena Markowska

WaszaTurystyka.pl

Piotr Borys

Ministerstwo Sportu i Turystyki

Michał Latoś

Polski Związek Koszykówki

Tomasz Bujok

Urząd Miasta Wisła

Andżelika Dzięgiel-Poślada

Urząd Miasta Toruń

15:20 - 16:00
Infrastruktura i Wydarzenia Sportowe

Debata

Jak tworzyć przestrzeń do aktywizacji mieszkańców i turystów w ramach dużych wydarzeń sportowych?

Paweł Kuwik

Eurosport

Ewelina Sterczewska

Park Tenisowy Olimpia

Stuart Campbell

Sport Liverpool

Michał Latoś

Polski Związek Koszykówki

Michał Łukawski

Polski Squash

Michał Łukawski

Head of Sponsoring and Promotion

Polski Squash

Od 17 lat działa na styku marketingu, sprzedaży, technologii i sportu. Ma doświadczenie w prowadzeniu transformacji organizacyjnych, tworzeniu strategii marketingowych, sprzedaży oraz zarządzania dużymi projektami digital i IT dla takich marek jak Mazda, Lufthansa, PLL LOT, RTV EURO AGD czy Jeronimo Martins.

Przez pięć lat kierował SYZYGY Warsaw jako dyrektor zarządzający, odpowiadając m.in. za transformację biznesową, rozwój sprzedaży i wielomilionowy budżet. Obecnie, jako Client Partner, rozwija współpracę z kluczowymi klientami i wspiera zespoły w tworzeniu produktów cyfrowych.

Równolegle od lat łączy pasję sportową z doświadczeniem biznesowym. Posiada licencję menedżera sportu i prowadził projekty marketingowe dla Ekstraklasy S.A., PZPN, Stadionu Narodowego czy czołowych sportowców. Obecnie wspiera Polski Związek Squasha w działaniach strategicznych, marketingowych i sponsorskich – jako pomysłodawca i koordynator nowej, długofalowej strategii rozwoju tej dyscypliny w Polsce.

Squash jest dla niego przykładem sportu z ogromnym, niewykorzystanym potencjałem i polem, na którym może łączyć świat biznesu ze światem sportu.

15:50 - 16:30
Przyszłość Sportu

Debata

Promocja i rozwój niszowych dyscyplin sportowych – jak przebić się do mainstreamu?

Łukasz Strzelecki

Sport Biznes Polska

Renata Talarek

i-Sport Group

Magdalena Sołtys

Fundacja Wybiegaj w Przyszłość

Michał Łukawski

Polski Squash

Maciej Cylupa

Polska Liga Żeglarska

Michał Mazur

Śląsk Wrocław

Michał Mazur

Prezes Zarządu

Śląsk Wrocław

15:20 - 16:00
Aktywne Społeczeństwo

Debata

Czy samorządy stać na budowę i utrzymanie nowoczesnej infrastruktury sportowej?

Bartosz Pacek

Forum by Nowy Styl

Krzysztof Pieczyński

Urząd Miasta Katowice

Michał Mazur

Śląsk Wrocław

Tomasz Marzec

Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie

Patryk Stasiak

Itaka Arena Opole

Michał Rutkowski

Orlen

Michał Rutkowski

Dyrektor Biura Sponsoringu Sportu

Orlen

10:40 - 11:20
Sport for Brands

Debata ekspercka

ROI vs AVE – czy sponsoring to tylko liczby, czy także emocje i zaangażowanie w realizację celów społecznych?

Jakub Świsłowski

Sport Biznes Polska

Szymon Gawryszczak

Totalizator Sportowy

Dawid Korszeń

PKO Bank Polski

11:50 - 12:35

Debata

Odpowiedzialny sponsoring – strategiczne podejście do partnerstw jako forma CSR

Anna Knowska

Komunikacja Plus

Justyna Moritz

PGE Polska Grupa Energetyczna

Szymon Gawryszczak

Totalizator Sportowy

Jarosław Kot

Impel S.A.

12:30 - 13:30
Biznes w Sporcie

Debata

Sprint czy maraton? Czy wieloletnie partnerstwa są bardziej efektywne niż krótkoterminowe projekty sponsoringowe?

Jakub Świsłowski

Sport Biznes Polska

Monika Piaskowska

Grupa Impel

Szymon Gawryszczak

Totalizator Sportowy

16:35 - 17:00
Sport lokalny

Prezentacja ekspercka

Sport to szkoła życia – po co ORLENOWI Sportowy ORLEN?