Rozmowa ekspercka
Nie tylko ściganie, czyli jak Wrocław skorzystał z potencjału Tour de Pologne
Eurosport Polska
Dyrektor Operacyjny i Praw Sportowych
Eurosport Polska
Rozmowa ekspercka
Nie tylko ściganie, czyli jak Wrocław skorzystał z potencjału Tour de Pologne
STELLIS
Prezes Zarządu
STELLIS
Warsztat III
Od pomysłu do aplikacji – jak stworzyć aplikację mobilną dla organizacji sportowej z myślą o kibicach, sponsorach i budowaniu długotrwałej wartości?
Grant Thornton
Menedżer audytu
Grant Thornton
Masterclass (Sala A)
Finansowa 1 Liga – premiera raportu Grant Thornton
UEFA Events SA
Szef Biura Dyrektora Generalnego
UEFA Events SA
Łukasz obecnie pełni funkcję Szefa Gabinetu Dyrektora Generalnego (CEO) UEFA Events SA, spółce zależnej w całości należącej do UEFA, odpowiedzialnej za komercyjną i operacyjną realizację najbardziej prestiżowych wydarzeń UEFA, takich jak UEFA EURO, UEFA Champions League czy UEFA Europa League. Na swoim stanowisku Lukasz kieruje zespołem wspierającym CEO w strategicznym zarządzaniu firmą, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania portfolio, technologicznej strategii biznesowej, zasobów ludzkich, wiedzy i szkolenia.
Łukasz studiował prawo na University of California w San Francisco i jest adwokatem stanu Nowy Jork. Wcześniej pracował w dużych międzynarodowych kancelariach prawnych w USA i Europie, koncentrując się na praktyce venture capital, funduszy inwestycyjnych i rynków kapitałowych. Łukasz dołączył do Działu Prawnego UEFA w 2009 roku, a podczas swojej kariery w europejskim organie zarządzającym piłką nożną pracował również jako dyrektor obiektu podczas rozgrywek UEFA Champions League i UEFA Europa League, dyrektor meczowy UEFA EURO 2016 i jako kierownik projektu finału UEFA Europa League 2015. Oprócz doświadczenia w zarządzaniu imprezami sportowymi, Łukasz interesuje się również innowacjami technologicznymi i ich potencjałem wprowadzania w branży sportowej.
Debata ekspercka
Przyszłość sportu w Europie
Prezentacja ekspercka
Jakie korzyści wynikają z organizacji wielkiej imprezy sportowej dla kraju/miasta organizującego – case study UEFA EURO 2024
Widzew Łódź
Wiceprezes ds. sportu
Widzew Łódź
Debata ekspercka
Białe plamy w infrastrukturze sportowej – czego nam brakuje do rozwoju i organizacji sportu?
Stellis
IT Project Manager
Stellis
Warsztat III
Od pomysłu do aplikacji – jak stworzyć aplikację mobilną dla organizacji sportowej z myślą o kibicach, sponsorach i budowaniu długotrwałej wartości?
PZU
Kierownik Zespołu Wizerunku i Promocji
PZU
Kierownik Zespołu Wizerunku i Promocji posiada ponad 13-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej. Od ponad 5 lat specjalizuje się w obszarze sponsoringu, gdzie skutecznie zarządza projektami i relacjami z partnerami. Dzięki swojemu doświadczeniu i strategicznemu podejściu, tworzy efektywne partnerstwa, które wzmacniają pozycję marki i przynoszą obopólne korzyści
Debata ekspercka
Rewolucja czy ewolucja? Nowa strategia finansowania i zaangażowania Spółek Skarbu Państwa w polski sport
Stowarzyszenie Sport Biznes Polska
Członek Zarządu
Stowarzyszenie Sport Biznes Polska
Debata ekspercka
Igrzyska Olimpijskie w Polsce
1. Liga Piłkarska
Prezes
1. Liga Piłkarska
Masterclass (Sala A)
Finansowa 1 Liga – premiera raportu Grant Thornton
Silesia Diamond League
CEO
Silesia Diamond League
Debata ekspercka
Krajowe i międzynarodowe wydarzenia sportowe – czy są opłacalne i jakie oferują korzyści dla sportu, biznesu oraz fanów?
Just Eat Takeaway
Senior Marketing Manager
Just Eat Takeaway
Debata ekspercka
Globalny sponsoring – jak we współpracy z podmiotami sportowymi wdrożyć skuteczną strategię aktywacji marki w sportowej społeczności?
DDB Warszawa
Senior Strategic Planner
DDB Warszawa
Debata ekspercka
Rola agencji w ekosystemie biznesu sportowego
Grupa InPost
Head of International Sports Sponsorship
Grupa InPost
Marketing. Sponsoring. Komunikacja. Inpost. Myślenie wykładnicze. Były wiceprzewodniczący Komitetu Sportowego Eurowizji oraz wieloletni dyrektor i współtwórca największych sukcesów TVP Sport. Ekspert mediów konwencjonalnych i tych trochę mniej, wykładowca akademicki z szerokim wachlarzem kompetencji w świecie biznesu sportowego, uczestnik wielu programów stypendialnych, tłumacz symultaniczny, posiadacz dwóch najwyższych certyfikatów językowych zarówno z niemieckiego, jak i angielskiego. MBA. Członek Mensa, doktorat o mediatyzacji sportu w toku
Debata ekspercka
Globalny sponsoring – jak we współpracy z podmiotami sportowymi wdrożyć skuteczną strategię aktywacji marki w sportowej społeczności?
Telewizja Polsat
Dyrektor ds. Sportu
Telewizja Polsat
Debata ekspercka
Nowoczesne budowanie doświadczeń fanów podczas wydarzeń sportowych
Polski Związek Piłki Nożnej
Manager projektów społecznych i wolontariatu
Polski Związek Piłki Nożnej
Rozmowa ekspercka
Czym jest safeguarding – od teorii do praktyki
Aalborg Håndbold
Marketing Director
Aalborg Håndbold
Debata ekspercka
Od wizji i strategii po implementacje oraz rozwój zaangażowanej i świadomej społeczności w sporcie – różne drogi do sukcesu
Grupa Blachotrapez
Dyrektor ds. Marketingu i PR
Grupa Blachotrapez
Debata ekspercka
Globalny sponsoring – jak we współpracy z podmiotami sportowymi wdrożyć skuteczną strategię aktywacji marki w sportowej społeczności?
iGamingNuts
Business Development Specialist
iGamingNuts
Masterclass (Sala B)
Rola i wpływ mediów na rynek bukmacherski
FIFA
Social Media Coordinator and Creator
FIFA
Warsztat II
Czego nie wiesz o social mediach, a wpływa na twój brand? Od strategii komunikacji do treści wideo
Sponsoring Insight
Partner Zarządzający
Sponsoring Insight
VIII KONGRES SPORT BIZNES POLSKA 5-6 LISTOPADA 2024 – DOUBLETREE BY HILTON WARSZAWA KONTAKT DO ORGANIZATORA ➡