Debata
Przyszłość kobiecego sportu – kierunki rozwoju, wyzwania i potencjał reklamowy dla marek
Dziennikarka sportowa
Dziennikarka sportowa
Debata
Przyszłość kobiecego sportu – kierunki rozwoju, wyzwania i potencjał reklamowy dla marek
Fundacja Wybiegaj w Przyszłość
Dyrektorka ds. komunikacji i promocji
Fundacja Wybiegaj w Przyszłość
Debata
Promocja i rozwój niszowych dyscyplin sportowych – jak przebić się do mainstreamu?
Międzynarodowy Komitet Olimpijski
Międzynarodowy Komitet Olimpijski
Debata
Dyplomacja sportowa – jak budować globalny wizerunek kraju poprzez sport i jakich efektów oczekiwać?
PGE Narodowy
Communications and Marketing Director
PGE Narodowy
Debata
Przyszłość infrastruktury sportowej – w jaki sposób technologia wpływa na jakość, bezpieczeństwo i emocje kibiców podczas wydarzeń sportowych?
Strive Sponsorship
Managing Director
Strive Sponsorship
Insight panel
Transformacja modelu dystrybucji treści sportowych i ich wpływ na pomiar efektywności oraz skuteczności sponsoringu
Pierwsza Liga Piłkarska
Prezes
Pierwsza Liga Piłkarska
Masterclass (Sala A)
Finansowa 1 Liga – premiera raportu Grant Thornton
Masterclass
„Finansowa 1 Liga” – premiera Raportu Grant Thornton i Betclic 1 Ligi
Silesia Diamond League
CEO
Silesia Diamond League
Insight panel
Budowanie spectator experience podczas eventów – czego oczekują kibice od wydarzeń sportowych?
Ekstraklasa SA
Manager ds. Sponsoringu
Ekstraklasa SA
Manager ds. Sponsoringu w Ekstraklasie S.A., gdzie odpowiada za pozyskiwanie oraz obsługę sponsorów i licencjobiorców. Od kilkunastu lat związany z marketingiem sportowym – pracował m.in. w PZPN i 4F, a doświadczenie zdobywał również w klubach piłkarskich. Specjalizuje się w negocjowaniu umów sponsorskich, tworzeniu ofert i aktywacji marek w sporcie. Wykładowca studiów podyplomowych z marketingu sportowego na Uczelni Koźmińskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej.
Warsztat II
Sponsoring w praktyce – od oferty, przez podpisanie umowy i współpracę
Insight panel
Transformacja modelu dystrybucji treści sportowych i ich wpływ na pomiar efektywności oraz skuteczności sponsoringu
RESULT Sports
CEO
RESULT Sports
Stats Perform (Opta)
Director of Sales & Partnerships
Stats Perform (Opta)
With +20 years of experience in sports business, Markus Klausmann has built a distinguished career driving commercial growth and partnerships across Europe. In his current role he leads strategic initiatives at the intersection of data, technology, sports performance and fan engagement.
Markus’ professional journey spans leadership roles in sports marketing, event management, and sales. As a former Football player for SC Freiburg and a graduate of the Technical University of Munich in Sports Science, Markus combines a deep understanding of the sports ecosystem with a proven track record in innovation and business development, recognized through multiple industry awards.
Insight panel
Transformacja modelu dystrybucji treści sportowych i ich wpływ na pomiar efektywności oraz skuteczności sponsoringu
Mistrz Olimpijski
Mistrz Olimpijski
Power speech
Sportowiec jako marka – jak budować siłę własnego brandu w trakcie i po karierze?
International Centre for Sports Studies
Head of Executive Education
International Centre for Sports Studies
Matteo Tassi is Head of Executive Education at the International Centre for Sports Studies (CIES), where he also serves as Career Coach and oversees the Career Readiness Program for the International Master in Management, Law, and Humanities of Sport – The FIFA Master.
At CIES, he has designed and delivered executive education initiatives for more than 300 sport industry leaders, working with FIFA, CONMEBOL, FIM, and FIVB among other organisations.
He is a certified coach and holds a PhD in Cultural Anthropology and Analysis of Cultural Change, a master in Humanities, the International Master in Management, Law and Humanities of Sport – The FIFA Master, and the LEAD Certificate delivered by Stanford Graduate School of Business.
Masterclass
Rola edukacji menedżerskiej w profesjonalizacji polskiego sportu
CA Sports
Commercial Director
CA Sports
Case Study
Storytelling sportowy jako element kampanii reklamowej – jak budować emocjonalne narracje?
Prowadzący blok - infrastruktura i wydarzenia sportowe
Moderator bloku
SK Foundation
Dyrektor Zarządzający
SK Foundation
Rozmowa One on One
Ambasador lokalnego sportu – jak zaangażować sportowców w promocję i rozwój sportu w swoim mieście?
Polski Związek Piłki Nożnej
Menadżer ds. Organizacji Imprez / Projektów Międzynarodowych
Polski Związek Piłki Nożnej
Polski Związek Koszykówki
Dyrektor ds. marketingu i PR
Polski Związek Koszykówki
Debata
Promocja poprzez sport – jak efektywnie przyciągać turystów do miast/regionów i stymulować rozwój lokalnych interesów?
Debata
Jak tworzyć przestrzeń do aktywizacji mieszkańców i turystów w ramach dużych wydarzeń sportowych?
Polski Squash
Head of Sponsoring and Promotion
Polski Squash
Od 17 lat działa na styku marketingu, sprzedaży, technologii i sportu. Ma doświadczenie w prowadzeniu transformacji organizacyjnych, tworzeniu strategii marketingowych, sprzedaży oraz zarządzania dużymi projektami digital i IT dla takich marek jak Mazda, Lufthansa, PLL LOT, RTV EURO AGD czy Jeronimo Martins.
Przez pięć lat kierował SYZYGY Warsaw jako dyrektor zarządzający, odpowiadając m.in. za transformację biznesową, rozwój sprzedaży i wielomilionowy budżet. Obecnie, jako Client Partner, rozwija współpracę z kluczowymi klientami i wspiera zespoły w tworzeniu produktów cyfrowych.
Równolegle od lat łączy pasję sportową z doświadczeniem biznesowym. Posiada licencję menedżera sportu i prowadził projekty marketingowe dla Ekstraklasy S.A., PZPN, Stadionu Narodowego czy czołowych sportowców. Obecnie wspiera Polski Związek Squasha w działaniach strategicznych, marketingowych i sponsorskich – jako pomysłodawca i koordynator nowej, długofalowej strategii rozwoju tej dyscypliny w Polsce.
Squash jest dla niego przykładem sportu z ogromnym, niewykorzystanym potencjałem i polem, na którym może łączyć świat biznesu ze światem sportu.
Debata
Promocja i rozwój niszowych dyscyplin sportowych – jak przebić się do mainstreamu?
Śląsk Wrocław
Prezes Zarządu
Śląsk Wrocław
Debata
Czy samorządy stać na budowę i utrzymanie nowoczesnej infrastruktury sportowej?
Orlen
Dyrektor Biura Sponsoringu Sportu
Orlen
Debata ekspercka
ROI vs AVE – czy sponsoring to tylko liczby, czy także emocje i zaangażowanie w realizację celów społecznych?
Debata
Odpowiedzialny sponsoring – strategiczne podejście do partnerstw jako forma CSR
Debata
Sprint czy maraton? Czy wieloletnie partnerstwa są bardziej efektywne niż krótkoterminowe projekty sponsoringowe?