Debata ekspercka
Od wizji i strategii po implementacje oraz rozwój zaangażowanej i świadomej społeczności w sporcie – różne drogi do sukcesu
La Liga
Strategic International Development Senior Manager
La Liga
Debata ekspercka
Od wizji i strategii po implementacje oraz rozwój zaangażowanej i świadomej społeczności w sporcie – różne drogi do sukcesu
Psycholożka sportu
Psycholożka sportu
Debata ekspercka
Sport w życiu dzieci i młodzieży – czy może uwolnić młode głowy?
PGE
Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy
PGE
Debata ekspercka
Rewolucja czy ewolucja? Nowa strategia finansowania i zaangażowania Spółek Skarbu Państwa w polski sport
Gdański Ośrodek Sportu
Zastępca Dyrektora
Gdański Ośrodek Sportu
Betclic
Sponsorship & Activation Manager
Betclic
Masterclass (Sala A)
Betclic 1. Liga – jak nowy sponsor tytularny wpływa na rozwój i jakość rozgrywek piłkarskich?
TAURON Arena Kraków
Dyrektor Biura Organizacji Imprez i Marketingu
TAURON Arena Kraków
Warsztat V
Od boiska sportowego poprzez tor motocrossowy aż po lodowisko- Multifunkcjonalność obiektu kluczem do sukcesu?
Fundacja Liderek Biznesu
Mentorka
Fundacja Liderek Biznesu
Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży lotniczej i turystycznej, zdobytym w polskich i międzynarodowych firmach. Posiada gruntowną wiedzę o rynku turystycznym, dzięki doświadczeniu w różnych sektorach branży. Przez niemal 10 lat była związana z linią lotniczą Emirates, gdzie uczestniczyła we wprowadzeniu marki na polski rynek oraz współpracowała z różnymi destynacjami na świecie, wspierając budowanie ich rozpoznawalności w polskiej branży turystycznej i obserwując ich rozwój, w tym poprzez marketing sportowy. Obecnie współpracuje z Saudi Tourism Authority, gdzie jest odpowiedzialna za wprowadzanie Arabii Saudyjskiej jako nowej destynacji turystycznej na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.
Absolwentka Executive MBA oraz studiów podyplomowych z obszaru zarządzania personelem na UW. Mentorka w Fundacji Liderek Biznesu.
Debata ekspercka
Finansowanie sportu
Polski Komitet Olimpijski
Dyrektor Działu Edukacji Olimpijskiej
Polski Komitet Olimpijski
Debata ekspercka
Sport w życiu dzieci i młodzieży – czy może uwolnić młode głowy?
Fundacja „Graj z Głową”
Wiceprezes
Fundacja „Graj z Głową”
Masterclass (Sala A)
NGO i ESG. O istotnych partnerstwach na rzecz sportu i biznesu – case study Fundacji Graj z Głową
Art of PR
Właścicielka
Art of PR
Art of PR
Właścicielka
Art of PR
Masterclass (Sala A)
NGO i ESG. O istotnych partnerstwach na rzecz sportu i biznesu – case study Fundacji Graj z Głową
LTT Sports
Strategy Council Member Change and Performance Management
LTT Sports
Konrad jest ekspertem w przeprowadzaniu wysokiej jakości audytów i dostarczaniu usług o wartości dodanej dla szerokiego zakresu klientów. Specjalizuje się w planowaniu, ocenie ryzyka, prowadzeniu i koordynacji prac terenowych, przeglądzie dokumentacji audytowej, analizie sprawozdań finansowych (audyt wewnętrzny) oraz przygotowywaniu raportów z audytu. Posiada także doświadczenie w realizacji zleceń due diligence, zadań prawnych i podatkowych oraz konsolidacji. Dodatkowo Konrad jest zaangażowany w procesy związane z nabywaniem klubów piłkarskich oraz przeprowadzaniem due diligence klubów piłkarskich, co pozwala na właściwą ocenę wartości klubów piłkarskich na rynku. Absolwent Uniwersytetu w Poznaniu i w Trewirze.
Masterclass (Sala A)
Miejskie kluby sportowe – droga do samowystarczalności
Stowarzyszenie Sport Biznes Polska
Członek Zarządu
Stowarzyszenie Sport Biznes Polska
Debata ekspercka
Rola agencji w ekosystemie biznesu sportowego
Wiceprzewodniczący Rady Miasta Katowice
Wiceprzewodniczący Rady Miasta Katowice
Debata ekspercka
Rola i zadania sportu w lokalnej społeczności – od finansowania i odpowiedniej infrastruktury do zwiększenia aktywności fizycznej i zainteresowania sportem wśród mieszkańców
Zondacrypto
Sponsorship Project Coordinator
Zondacrypto
Debata ekspercka
Globalny sponsoring – jak we współpracy z podmiotami sportowymi wdrożyć skuteczną strategię aktywacji marki w sportowej społeczności?
SPORTFIVE
Senior Manager Athlete Partnerships
SPORTFIVE
Masterclass (Sala A)
Jak dobrać sportowca pasującego do marki i efektywnie aktywować współpracę
Two Circles
Director Marketing & Consultancy
Two Circles
Prezentacja ekspercka
Trendy i rozwiązania wpływające na sukces marki w sporcie
Orlen
Dyrektor Wykonawcza ds. Sponsoringu
Orlen
Debata ekspercka
Rewolucja czy ewolucja? Nowa strategia finansowania i zaangażowania Spółek Skarbu Państwa w polski sport
Polski Komitet Olimpijski
Dyrektor Biura Projektów Rozwojowych
Polski Komitet Olimpijski
Rozmowa ekspercka
Czym jest safeguarding – od teorii do praktyki