Prelegenci

Edyta Szymańska

Plus

Edyta Szymańska

Project Manager

Plus

Edyta Szymańska
12:30 - 13:30
Biznes w Sporcie

Debata

Sprint czy maraton? Czy wieloletnie partnerstwa są bardziej efektywne niż krótkoterminowe projekty sponsoringowe?

Jakub Świsłowski

Sport Biznes Polska

Monika Piaskowska

Grupa Impel

Szymon Gawryszczak

Totalizator Sportowy

Fiona Green

ProDataStack

Fiona Green

Founder and CEO

ProDataStack

Fiona Green is a leading authority in data, CRM, and digital technology with over 30 years of experience in the sports industry. She has represented rights owners across sponsorship, media rights, and merchandising, working with global organisations including FIFA, UEFA, football clubs, cricket, and athletics bodies.

In 2011, Fiona founded Winners, a specialist sports consultancy that helps rights holders and governing bodies harness data and digital technology to drive fan engagement and commercial growth.

She is also the author of the acclaimed book series Winning with Data in the Business of Sports, first published in 2018 and updated in 2021, which combines strategy, technology, and real-world case studies to show how data can transform sports organisations. Her work features leading examples from Arsenal, AS Roma, the ICC Cricket World Cup, the LA Kings, and UEFA.

Building on this expertise, Fiona founded ProDataStack, a technology start-up that leverages data aggregation and AI to create insights and predictive tools for talent-driven industries. Initially focused on professional athletes, ProDataStack is expanding into entertainment and corporate talent, providing dashboards, indexes, and predictive analytics that empower individuals and organisations to treat talent as holistic brands.

12:30 - 13:30
Sport Profesjonalny

Insight panel

Rozwój napędzany danymi – jak dane zmieniają sport, kibiców i organizacje?

Krzysztof Kropielnicki

Sport Biznes Polska

Fiona Green

ProDataStack

Francisco Antunez

Liga Portugal

Francisco Antunez

Chief Content Officer

Liga Portugal

14:40 - 15:20
Sport Profesjonalny

Debata

Fan engagement w sporcie – inwestycja czy obowiązek?

Olivier Jarosz

LTT Sports

Francisco Antunez

Liga Portugal

Thomas van Schaik

The Athlete Brand

Robert Fitzpatrick

Belfast Giants

Aleš Hlavička

Fandom Factory

Grzegorz Łagowski

Grupa InPost

Grzegorz Łagowski

International Sponsorship and Communications Manager

Grupa InPost

International Sponsorship and Communications Manager w InPost. Członek zespołu pracującego przy największych współpracach i aktywacjach sponsoringowych w polskim sporcie. Praktyczne doświadczenie zdobywał pracując tak w organizacjach sportowych, jak i po stronie agencji. Wykładowca akademicki, prelegent na wydarzeniach branżowych, współautor nagradzanych aktywacji.

12:40 - 13:25
Sport kobiet

Debata

Wykorzystanie wizerunku sportsmenek w kampaniach marketingowych

16:00 - 16:30
Biznes w Sporcie

Rozmowa One on One

Sponsor i klub – przepis na sukces. Case study współpracy InPost z Atletico Madryt

Iñigo Barreiro Domínguez

Atlético de Madrid

Grzegorz Łagowski

Grupa InPost

Grzegorz Stefanowicz

Polski Związek Piłki Nożnej

Grzegorz Stefanowicz

Dyrektor Departamentu Piłkarstwa Kobiecego

Polski Związek Piłki Nożnej

15:10 - 15:50
Przyszłość Sportu

Debata

Przyszłość kobiecego sportu – kierunki rozwoju, wyzwania i potencjał reklamowy dla marek

Magdalena Bryś

Dziennikarka sportowa

Joanna Kaczor-Bednarska

komentatorka sportowa, była siatkarka

Grzegorz Stefanowicz

Polski Związek Piłki Nożnej

Jakub Witek

Orły Polska Fundacja Promocji i Wspierania Sportu

Iñigo Barreiro Domínguez

Atlético de Madrid

Iñigo Barreiro Domínguez

Sponsorship Manager

Atlético de Madrid

Commercial professional with solid experience in multicultural and international environments, specializing in client identification, acquisition, and customer loyalty. Currently working at Atlético de Madrid, I led the end-to-end management of commercial opportunities, from market research and outreach to key decision-makers to the development of tailored proposals and brand activation strategies.

16:00 - 16:30
Biznes w Sporcie

Rozmowa One on One

Sponsor i klub – przepis na sukces. Case study współpracy InPost z Atletico Madryt

Iñigo Barreiro Domínguez

Atlético de Madrid

Grzegorz Łagowski

Grupa InPost

Jakub Kłyszejko

Sportmarketing.pl

Jakub Kłyszejko

Redaktor Naczelny

Sportmarketing.pl

11:50 - 12:35
Sport kobiet

Debata

W jaki sposób pokazywać sport kobiet w telewizji i docierać do nowych odbiorców?

Jakub Kłyszejko

Sportmarketing.pl

Małgorzata Wrońska

Cheer Project

Marian Kmita

Telewizja Polsat

15:00 - 15:45
Sport kobiet

Debata

Jak budować wartość marketingową i sponsoringową rozgrywek kobiecych?

Jakub Kłyszejko

Sportmarketing.pl

Jakub Kowalcze

Superliga

Magdalena Oskiera

Immergas Polska

Małgorzata Żurek

UKŁ Spin Katowice

15:35 - 16:20

Masterclass (Sala B)

Rola i wpływ mediów na rynek bukmacherski

Jakub Radecki

Polsat Sport

Jakub Radecki

Deputy Head

Polsat Sport

12:30 - 13:30
Przyszłość Sportu

Insight panel

Trendy w konsumpcji transmisji sportowych w kontekście wyzwań demograficznych. Kto ogląda sport w TV i online?

Roma Düm

AWF Warszawa

Robert Kisiel

Biuro Reklamy TVP

Jakub Radecki

Polsat Sport

Jakub Rutnicki

Ministerstwo Sportu i Turystyki

Jakub Rutnicki

Minister

Ministerstwo Sportu i Turystyki

Jakub Witek

Orły Polska Fundacja Promocji i Wspierania Sportu

Jakub Witek

Prezes

Orły Polska Fundacja Promocji i Wspierania Sportu

Jakub Witek menadżer ds. marketingu i sponsoringu. Od 10 lat związany z Ewą Pajor. Prezes Orły Polska Fundacja Promocji i Wspierania Sportu

15:10 - 15:50
Przyszłość Sportu

Debata

Przyszłość kobiecego sportu – kierunki rozwoju, wyzwania i potencjał reklamowy dla marek

Magdalena Bryś

Dziennikarka sportowa

Joanna Kaczor-Bednarska

komentatorka sportowa, była siatkarka

Grzegorz Stefanowicz

Polski Związek Piłki Nożnej

Jakub Witek

Orły Polska Fundacja Promocji i Wspierania Sportu

Jan de Zeeuw

Rotterdam University of Applied Sciences

Jan de Zeeuw

Wykładowca

Rotterdam University of Applied Sciences

Ekspert i pasjonat marketingu sportowego z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży praw medialnych, sponsoringu i zarządzaniu projektami sportowymi. Wykładowca na kierunku Sportmarketing & Management w Rotterdam University of Applied Sciences oraz przedsiębiorca, specjalizujący się w tworzeniu strategii marketingowych, rozwoju marek sportowych i doradztwie w obszarze sport business

14:40 - 15:20
Masterclass

Masterclass

Rola edukacji menedżerskiej w profesjonalizacji polskiego sportu

prof. dr hab. Grzegorz Mazurek

Akademia Leona Koźmińskiego

Maciej Szafran

Polski Związek Gimnastyczny

Jan de Zeeuw

Rotterdam University of Applied Sciences

Matteo Tassi

International Centre for Sports Studies

Janusz Kozioł

Urząd Miasta Kraków

Janusz Kozioł

Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Rozwoju Kultury Fizycznej

Urząd Miasta Kraków

13:00 - 13:45
Sport lokalny

Debata ekspercka

Sportowe miasta przyszłości – drogą do zdrowego i aktywnego społeczeństwa

Damian Drobik

Związek Piłki Ręcznej w Polsce

Claudine Breton

Think Sport

Dorota Ognicha

Ministerstwo Sportu i Turystyki

Jakub Kosowski

Urząd Miasta Lublin

Janusz Kozioł

Urząd Miasta Kraków

16:00 - 16:30
Infrastruktura i Wydarzenia Sportowe

Rozmowa One on One

Sport w środku miasta – nowe formaty wydarzeń sportowych bliżej ludzi

Janusz Kozioł

Urząd Miasta Kraków

Jarosław Królewski

Synerise / Wisła Kraków

Jarosław Królewski

CEO

Synerise / Wisła Kraków

Prezes Zarządu i współzałożyciel Synerise – jednej z najbardziej zaawansowanych i jednej z 10 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie specjalizujących się w sztucznej inteligencji i big data według Financial Times (2022, 2023). Od 2010 roku związany jest również z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie jako wykładowca i pracownik naukowy. Firma dostarcza zarówno komercyjne, jak i open source rozwiązania technologiczne wykorzystywane między innymi w procesie poszukiwania zamienników leków (drug discovery). Jest również właścicielem i Prezesem Zarządu klubu piłkarskiego TS Wisła Kraków S.A., jednego z najstarszych i najbardziej utytułowanych klubów piłkarskich w Polsce, założonego w 1906 roku. W 2025 roku został wybrany przez World Economic Forum do prestiżowego grona Young Global Leaders.

Pod jego kierownictwem Synerise zdobyła liczne międzynarodowe i krajowe nagrody, w tym Medal Honorowy za Zasługi dla Rozwoju Gospodarki RP (2023), Laureata Deloitte Technology Fast 50 CE (2021, 2022), wyróżnienia Microsoft Partner of the Year (2017, 2018, 2019), oraz tytuł jednej z 30 najbardziej obiecujących firm technologicznych świata według Ernst & Young (2018). Firma odnosiła sukcesy również w renomowanych konkursach, takich jak ACM RecSys Twitter Challenge (2021, 2. miejsce), ACM KDD Cup OGB-LSC (2021, 3. miejsce), ACM WSDM Booking.com Data Challenge (2021, 2. miejsce) oraz SIGIR eCom Rakuten Data Challenge (2020, 1. miejsce). Synerise uzyskała ponadto tytuł EU Leading Innovator przyznany przez Google, Res Publica i Financial Times. Firma jest także organizatorem ACM RecSys Challenge 2025 – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów na świecie w dziedzinie sztucznej inteligencji.

Sam został wyróżniony licznymi indywidualnymi nagrodami, w tym Medalem za Zasługi dla Rozwoju Gospodarki RP (2023), tytułem jednego z 30 najbardziej obiecujących przedsiębiorców technologicznych na świecie według Ernst & Young (2018), Nagrodą Specjalną EY Entrepreneur of the Year Contest (2018), nagrodą z okazji 100-lecia Akademii Górniczo-Hutniczej (2018), Digital Shaper Award (2018), Polish President Startup Award, tytułem Poland AI Person of the Year (2019), CEE x-Tech Awards – AI Innovation of the Year (2019), BrandME CEO (2023) oraz Leader of The Year według Data Economy Congress (2025).

Od 2010 roku związany jest zawodowo z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie jako wykładowca i pracownik naukowy na Wydziale Humanistycznym oraz Wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej. W wieku 23 lat współtworzył autorskie, wielokrotnie nagradzane kierunki studiów, m.in. Social Informatics, E-Economy (najbardziej innowacyjny kierunek studiów w Polsce wg MNiSW w 2012 roku) oraz Digital Marketing. W 2019 roku został uhonorowany nagrodą „Absolwent AGH” za wybitne osiągnięcia zawodowe po ukończeniu studiów.

Był współautorem interdyscyplinarnych studiów doktoranckich z zakresu Data Science na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, mentorem w Polskim Funduszu Rozwoju oraz członkiem Rady Fundacji „Platforma Przyszłości Przemysłu”. Ukończył dwa kierunki studiów – informatykę oraz socjologię, aktualnie finalizuje interdyscyplinarny doktorat. Regularnie występuje na konferencjach branżowych i rządowych (World Economic Forum w Davos, Impact CEE, IDC Predictions, Futurecom, World Government Forum w Dubaju) oraz jako gościnny wykładowca na uczelniach krajowych i zagranicznych. Autor licznych publikacji naukowych, w tym bestsellerów wydanych przez Wydawnictwo Naukowe PWN.

Zaangażowany w edukację młodzieży, jest twórcą programu edukacyjnego AI Schools, wdrożonego od 2019 roku w polskich szkołach i przedszkolach. Był współautorem jednej z pierwszych, najszybszych i najskuteczniejszych kampanii crowdfundingowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

11:50 - 13:00
Masterclass

Masterclass

„Finansowa 1 Liga” – premiera Raportu Grant Thornton i Betclic 1 Ligi

Szymon Laszewicz

Grant Thornton

Tomasz Mleczak

Grant Thornton

Marcin Janicki

Pierwsza Liga Piłkarska

Norbert Dziubak

Grant Thornton

Arkadiusz Wiśniewski

Urząd Miasta Opole

Jarosław Królewski

Synerise / Wisła Kraków

14:40 - 15:10
Przyszłość Sportu

Rozmowa One on One

AI w rozwoju i zarządzaniu organizacją sportową

Krzysztof Kropielnicki

Sport Biznes Polska

Jarosław Królewski

Synerise / Wisła Kraków

Jerzy Mieńkowski

InPost

Jerzy Mieńkowski

International Sponsorship and Communication Manager

InPost

Ekspert w obszarze sponsoringu sportowego, hospitality i marketingu sportowego.
Od ponad 15 lat związany ze światem sportu w wielu jego obszarach: sponsoringu, praw transmisyjnych, hospitality, incentive travel oraz marketingu wydarzeń. Obecnie nadzoruje fantastyczne międzynarodowe projekty sponsoringowe w InPost Group: Atlético Madryt, Newcastle United, Tour de France, InPost Sport Team oraz Reprezentacja Polski w piłce nożnej.

Doświadczenie zdobywał we współpracy z UEFA (EURO 2012), FIFA (MŚ 2010 – pakiety hospitality przygotowane we współpracy z Emirates), TVP SPORT (ekspert w dziale licencji praw transmisyjnych), OnLocation (oficjalny subdystrybutor pakietów hospitality na igrzyska olimpijskie Paryż 2024)Współpracował również z federacjami sportowymi: Polskim Związkiem Piłki Nożnej (jako travel manager Reprezentacji Polski w latach 2009–2011) i Polskim Związkiem Żeglarskim.

W ramach działalności gospodarczej Sport Consulting kreował i realizował projekty doradcze w obszarze sponsoringu, turystyki, sprzedaży i marketingu sportowego. Jako Business Development Manager Mateusza Kusznierewicza zarządzał Akademią Kusznierewicza, projektem Kurs na Sukces, a także współtworzył projekty w branży turystycznej (m.in. Czartery Klub Mila, hotele sieci Platan Hotels & Resorts).

Wykładowca na kierunku MBA SPORT realizowanym przez Łazarski Executive Education oraz na specjalizacji Menedżer Marki Sportowej na AWF Józefa Piłsudskiego w Warszawie, której jest absolwentem.

Kibic polskiego sportu. Wspiera sportowców w rozwoju ich przedsiębiorczości, komunikacji i profesjonalizmu oraz w budowaniu drugiego toru kariery, wzorując się na najlepszych praktykach amerykańskich, gdzie biznes i sport łączą się w długofalowy, świadomy rozwój.

15:20 - 16:00
Biznes w Sporcie

Debata

Niemierzalna wartość sponsoringu – jak przekonać firmy do współpracy, gdy brakuje oczekiwanego ROI, AVE oraz sukcesów sportowych?

Aleksandra Marciniak

Sport Biznes Polska

Justyna Moritz

PGE Polska Grupa Energetyczna

Aida Bella

PROFBUD

Bartosz Malaka

Superbet

Joanna Kaczor-Bednarska

komentatorka sportowa, była siatkarka

Joanna Kaczor-Bednarska

komentatorka sportowa, była siatkarka

15:10 - 15:50
Przyszłość Sportu

Debata

Przyszłość kobiecego sportu – kierunki rozwoju, wyzwania i potencjał reklamowy dla marek

Magdalena Bryś

Dziennikarka sportowa

Joanna Kaczor-Bednarska

komentatorka sportowa, była siatkarka

Grzegorz Stefanowicz

Polski Związek Piłki Nożnej

Jakub Witek

Orły Polska Fundacja Promocji i Wspierania Sportu

Justyna Moritz

PGE Polska Grupa Energetyczna

Justyna Moritz

Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy

PGE Polska Grupa Energetyczna

11:50 - 12:35

Debata

Odpowiedzialny sponsoring – strategiczne podejście do partnerstw jako forma CSR

Anna Knowska

Komunikacja Plus

Justyna Moritz

PGE Polska Grupa Energetyczna

Szymon Gawryszczak

Totalizator Sportowy

Jarosław Kot

Impel S.A.

13:00 - 13:45

Debata ekspercka

Rewolucja czy ewolucja? Nowa strategia finansowania i zaangażowania Spółek Skarbu Państwa w polski sport

Tomasz Rożenek

Sport Biznes Polska

Justyna Moritz

PGE Polska Grupa Energetyczna

15:20 - 16:00
Biznes w Sporcie

Debata

Niemierzalna wartość sponsoringu – jak przekonać firmy do współpracy, gdy brakuje oczekiwanego ROI, AVE oraz sukcesów sportowych?

Aleksandra Marciniak

Sport Biznes Polska

Justyna Moritz

PGE Polska Grupa Energetyczna

Aida Bella

PROFBUD

Bartosz Malaka

Superbet

Kamila Świerczyńska

AQUA-ZDRÓJ Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne

Kamila Świerczyńska

Prezes Zarządu

AQUA-ZDRÓJ Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne

12:30 - 13:30
Aktywne Społeczeństwo

Insight panel

Jak aktywizować osoby z silver generation w miastach i regionach?

Wojciech Biliński

Sport Biznes Polska

Kamila Świerczyńska

AQUA-ZDRÓJ Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne

Katarzyna Łęgiewicz

AKTYWNA WARSZAWA

Patrycja Kaczorowska

Project Future

Aneta Stosik

AWF Wrocław

Karol Tatar

Polski Związek Piłki Nożnej

Karol Tatar

Kierownik Działu Marketingu i Sponsoringu

Polski Związek Piłki Nożnej

14:45 - 15:10
Sport for Brands

Prezentacja case study

Wyjątkowe partnerstwo w wymiarze premium – case study Lancerto x PZPN

Karol Tatar

Polski Związek Piłki Nożnej

Katarzyna Łęgiewicz

AKTYWNA WARSZAWA

Katarzyna Łęgiewicz

Dyrektorka Stołecznego Centrum Sportu

AKTYWNA WARSZAWA

12:30 - 13:30
Aktywne Społeczeństwo

Insight panel

Jak aktywizować osoby z silver generation w miastach i regionach?

Wojciech Biliński

Sport Biznes Polska

Kamila Świerczyńska

AQUA-ZDRÓJ Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne

Katarzyna Łęgiewicz

AKTYWNA WARSZAWA

Patrycja Kaczorowska

Project Future

Aneta Stosik

AWF Wrocław

Dr Katarzyna Łopuszyńska

AdaptiFit

Dr Katarzyna Łopuszyńska

AdaptiFit

14:40 - 15:20
Masterclass

Masterclass

Rola edukacji menedżerskiej w profesjonalizacji polskiego sportu

prof. dr hab. Grzegorz Mazurek

Akademia Leona Koźmińskiego

Maciej Szafran

Polski Związek Gimnastyczny

Jan de Zeeuw

Rotterdam University of Applied Sciences

Matteo Tassi

International Centre for Sports Studies