Debata
Sprint czy maraton? Czy wieloletnie partnerstwa są bardziej efektywne niż krótkoterminowe projekty sponsoringowe?
Plus
Project Manager
Plus
Debata
Sprint czy maraton? Czy wieloletnie partnerstwa są bardziej efektywne niż krótkoterminowe projekty sponsoringowe?
ProDataStack
Founder and CEO
ProDataStack
Fiona Green is a leading authority in data, CRM, and digital technology with over 30 years of experience in the sports industry. She has represented rights owners across sponsorship, media rights, and merchandising, working with global organisations including FIFA, UEFA, football clubs, cricket, and athletics bodies.
In 2011, Fiona founded Winners, a specialist sports consultancy that helps rights holders and governing bodies harness data and digital technology to drive fan engagement and commercial growth.
She is also the author of the acclaimed book series Winning with Data in the Business of Sports, first published in 2018 and updated in 2021, which combines strategy, technology, and real-world case studies to show how data can transform sports organisations. Her work features leading examples from Arsenal, AS Roma, the ICC Cricket World Cup, the LA Kings, and UEFA.
Building on this expertise, Fiona founded ProDataStack, a technology start-up that leverages data aggregation and AI to create insights and predictive tools for talent-driven industries. Initially focused on professional athletes, ProDataStack is expanding into entertainment and corporate talent, providing dashboards, indexes, and predictive analytics that empower individuals and organisations to treat talent as holistic brands.
Insight panel
Rozwój napędzany danymi – jak dane zmieniają sport, kibiców i organizacje?
Liga Portugal
Chief Content Officer
Liga Portugal
Debata
Fan engagement w sporcie – inwestycja czy obowiązek?
Grupa InPost
International Sponsorship and Communications Manager
Grupa InPost
International Sponsorship and Communications Manager w InPost. Członek zespołu pracującego przy największych współpracach i aktywacjach sponsoringowych w polskim sporcie. Praktyczne doświadczenie zdobywał pracując tak w organizacjach sportowych, jak i po stronie agencji. Wykładowca akademicki, prelegent na wydarzeniach branżowych, współautor nagradzanych aktywacji.
Debata
Wykorzystanie wizerunku sportsmenek w kampaniach marketingowych
Rozmowa One on One
Sponsor i klub – przepis na sukces. Case study współpracy InPost z Atletico Madryt
Polski Związek Piłki Nożnej
Dyrektor Departamentu Piłkarstwa Kobiecego
Polski Związek Piłki Nożnej
Debata
Przyszłość kobiecego sportu – kierunki rozwoju, wyzwania i potencjał reklamowy dla marek
Atlético de Madrid
Sponsorship Manager
Atlético de Madrid
Commercial professional with solid experience in multicultural and international environments, specializing in client identification, acquisition, and customer loyalty. Currently working at Atlético de Madrid, I led the end-to-end management of commercial opportunities, from market research and outreach to key decision-makers to the development of tailored proposals and brand activation strategies.
Rozmowa One on One
Sponsor i klub – przepis na sukces. Case study współpracy InPost z Atletico Madryt
Sportmarketing.pl
Redaktor Naczelny
Sportmarketing.pl
Debata
W jaki sposób pokazywać sport kobiet w telewizji i docierać do nowych odbiorców?
Debata
Jak budować wartość marketingową i sponsoringową rozgrywek kobiecych?
Masterclass (Sala B)
Rola i wpływ mediów na rynek bukmacherski
Polsat Sport
Deputy Head
Polsat Sport
Insight panel
Trendy w konsumpcji transmisji sportowych w kontekście wyzwań demograficznych. Kto ogląda sport w TV i online?
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Minister
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Orły Polska Fundacja Promocji i Wspierania Sportu
Prezes
Orły Polska Fundacja Promocji i Wspierania Sportu
Jakub Witek menadżer ds. marketingu i sponsoringu. Od 10 lat związany z Ewą Pajor. Prezes Orły Polska Fundacja Promocji i Wspierania Sportu
Debata
Przyszłość kobiecego sportu – kierunki rozwoju, wyzwania i potencjał reklamowy dla marek
Rotterdam University of Applied Sciences
Wykładowca
Rotterdam University of Applied Sciences
Ekspert i pasjonat marketingu sportowego z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży praw medialnych, sponsoringu i zarządzaniu projektami sportowymi. Wykładowca na kierunku Sportmarketing & Management w Rotterdam University of Applied Sciences oraz przedsiębiorca, specjalizujący się w tworzeniu strategii marketingowych, rozwoju marek sportowych i doradztwie w obszarze sport business
Masterclass
Rola edukacji menedżerskiej w profesjonalizacji polskiego sportu
Urząd Miasta Kraków
Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Rozwoju Kultury Fizycznej
Urząd Miasta Kraków
Debata ekspercka
Sportowe miasta przyszłości – drogą do zdrowego i aktywnego społeczeństwa
Rozmowa One on One
Sport w środku miasta – nowe formaty wydarzeń sportowych bliżej ludzi
Synerise / Wisła Kraków
CEO
Synerise / Wisła Kraków
Prezes Zarządu i współzałożyciel Synerise – jednej z najbardziej zaawansowanych i jednej z 10 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie specjalizujących się w sztucznej inteligencji i big data według Financial Times (2022, 2023). Od 2010 roku związany jest również z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie jako wykładowca i pracownik naukowy. Firma dostarcza zarówno komercyjne, jak i open source rozwiązania technologiczne wykorzystywane między innymi w procesie poszukiwania zamienników leków (drug discovery). Jest również właścicielem i Prezesem Zarządu klubu piłkarskiego TS Wisła Kraków S.A., jednego z najstarszych i najbardziej utytułowanych klubów piłkarskich w Polsce, założonego w 1906 roku. W 2025 roku został wybrany przez World Economic Forum do prestiżowego grona Young Global Leaders.
Pod jego kierownictwem Synerise zdobyła liczne międzynarodowe i krajowe nagrody, w tym Medal Honorowy za Zasługi dla Rozwoju Gospodarki RP (2023), Laureata Deloitte Technology Fast 50 CE (2021, 2022), wyróżnienia Microsoft Partner of the Year (2017, 2018, 2019), oraz tytuł jednej z 30 najbardziej obiecujących firm technologicznych świata według Ernst & Young (2018). Firma odnosiła sukcesy również w renomowanych konkursach, takich jak ACM RecSys Twitter Challenge (2021, 2. miejsce), ACM KDD Cup OGB-LSC (2021, 3. miejsce), ACM WSDM Booking.com Data Challenge (2021, 2. miejsce) oraz SIGIR eCom Rakuten Data Challenge (2020, 1. miejsce). Synerise uzyskała ponadto tytuł EU Leading Innovator przyznany przez Google, Res Publica i Financial Times. Firma jest także organizatorem ACM RecSys Challenge 2025 – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów na świecie w dziedzinie sztucznej inteligencji.
Sam został wyróżniony licznymi indywidualnymi nagrodami, w tym Medalem za Zasługi dla Rozwoju Gospodarki RP (2023), tytułem jednego z 30 najbardziej obiecujących przedsiębiorców technologicznych na świecie według Ernst & Young (2018), Nagrodą Specjalną EY Entrepreneur of the Year Contest (2018), nagrodą z okazji 100-lecia Akademii Górniczo-Hutniczej (2018), Digital Shaper Award (2018), Polish President Startup Award, tytułem Poland AI Person of the Year (2019), CEE x-Tech Awards – AI Innovation of the Year (2019), BrandME CEO (2023) oraz Leader of The Year według Data Economy Congress (2025).
Od 2010 roku związany jest zawodowo z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie jako wykładowca i pracownik naukowy na Wydziale Humanistycznym oraz Wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej. W wieku 23 lat współtworzył autorskie, wielokrotnie nagradzane kierunki studiów, m.in. Social Informatics, E-Economy (najbardziej innowacyjny kierunek studiów w Polsce wg MNiSW w 2012 roku) oraz Digital Marketing. W 2019 roku został uhonorowany nagrodą „Absolwent AGH” za wybitne osiągnięcia zawodowe po ukończeniu studiów.
Był współautorem interdyscyplinarnych studiów doktoranckich z zakresu Data Science na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, mentorem w Polskim Funduszu Rozwoju oraz członkiem Rady Fundacji „Platforma Przyszłości Przemysłu”. Ukończył dwa kierunki studiów – informatykę oraz socjologię, aktualnie finalizuje interdyscyplinarny doktorat. Regularnie występuje na konferencjach branżowych i rządowych (World Economic Forum w Davos, Impact CEE, IDC Predictions, Futurecom, World Government Forum w Dubaju) oraz jako gościnny wykładowca na uczelniach krajowych i zagranicznych. Autor licznych publikacji naukowych, w tym bestsellerów wydanych przez Wydawnictwo Naukowe PWN.
Zaangażowany w edukację młodzieży, jest twórcą programu edukacyjnego AI Schools, wdrożonego od 2019 roku w polskich szkołach i przedszkolach. Był współautorem jednej z pierwszych, najszybszych i najskuteczniejszych kampanii crowdfundingowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Masterclass
„Finansowa 1 Liga” – premiera Raportu Grant Thornton i Betclic 1 Ligi
Rozmowa One on One
AI w rozwoju i zarządzaniu organizacją sportową
InPost
International Sponsorship and Communication Manager
InPost
Ekspert w obszarze sponsoringu sportowego, hospitality i marketingu sportowego.
Od ponad 15 lat związany ze światem sportu w wielu jego obszarach: sponsoringu, praw transmisyjnych, hospitality, incentive travel oraz marketingu wydarzeń. Obecnie nadzoruje fantastyczne międzynarodowe projekty sponsoringowe w InPost Group: Atlético Madryt, Newcastle United, Tour de France, InPost Sport Team oraz Reprezentacja Polski w piłce nożnej.
Doświadczenie zdobywał we współpracy z UEFA (EURO 2012), FIFA (MŚ 2010 – pakiety hospitality przygotowane we współpracy z Emirates), TVP SPORT (ekspert w dziale licencji praw transmisyjnych), OnLocation (oficjalny subdystrybutor pakietów hospitality na igrzyska olimpijskie Paryż 2024). Współpracował również z federacjami sportowymi: Polskim Związkiem Piłki Nożnej (jako travel manager Reprezentacji Polski w latach 2009–2011) i Polskim Związkiem Żeglarskim.
W ramach działalności gospodarczej Sport Consulting kreował i realizował projekty doradcze w obszarze sponsoringu, turystyki, sprzedaży i marketingu sportowego. Jako Business Development Manager Mateusza Kusznierewicza zarządzał Akademią Kusznierewicza, projektem Kurs na Sukces, a także współtworzył projekty w branży turystycznej (m.in. Czartery Klub Mila, hotele sieci Platan Hotels & Resorts).
Wykładowca na kierunku MBA SPORT realizowanym przez Łazarski Executive Education oraz na specjalizacji Menedżer Marki Sportowej na AWF Józefa Piłsudskiego w Warszawie, której jest absolwentem.
Kibic polskiego sportu. Wspiera sportowców w rozwoju ich przedsiębiorczości, komunikacji i profesjonalizmu oraz w budowaniu drugiego toru kariery, wzorując się na najlepszych praktykach amerykańskich, gdzie biznes i sport łączą się w długofalowy, świadomy rozwój.
Debata
Niemierzalna wartość sponsoringu – jak przekonać firmy do współpracy, gdy brakuje oczekiwanego ROI, AVE oraz sukcesów sportowych?
komentatorka sportowa, była siatkarka
komentatorka sportowa, była siatkarka
Debata
Przyszłość kobiecego sportu – kierunki rozwoju, wyzwania i potencjał reklamowy dla marek
PGE Polska Grupa Energetyczna
Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy
PGE Polska Grupa Energetyczna
Debata
Odpowiedzialny sponsoring – strategiczne podejście do partnerstw jako forma CSR
Debata ekspercka
Rewolucja czy ewolucja? Nowa strategia finansowania i zaangażowania Spółek Skarbu Państwa w polski sport
Debata
Niemierzalna wartość sponsoringu – jak przekonać firmy do współpracy, gdy brakuje oczekiwanego ROI, AVE oraz sukcesów sportowych?
AQUA-ZDRÓJ Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne
Prezes Zarządu
AQUA-ZDRÓJ Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne
Insight panel
Jak aktywizować osoby z silver generation w miastach i regionach?
Polski Związek Piłki Nożnej
Kierownik Działu Marketingu i Sponsoringu
Polski Związek Piłki Nożnej
Prezentacja case study
Wyjątkowe partnerstwo w wymiarze premium – case study Lancerto x PZPN
AKTYWNA WARSZAWA
Dyrektorka Stołecznego Centrum Sportu
AKTYWNA WARSZAWA
Insight panel
Jak aktywizować osoby z silver generation w miastach i regionach?
AdaptiFit
AdaptiFit
Masterclass
Rola edukacji menedżerskiej w profesjonalizacji polskiego sportu