Masterclass (Sala A)
NGO i ESG. O istotnych partnerstwach na rzecz sportu i biznesu – case study Fundacji Graj z Głową
Institute for Sport Governance
Członek Zarządu
Institute for Sport Governance
Ekspert zajmujący się odpowiedzialnością, dobrym rządzeniem i ESG w sporcie. Zainicjował i koordynuje coroczne, odbywające się od siedmiu lat analizy odpowiedzialności społecznej profesjonalnych klubów sportowych w Polsce. Edukuje o wpływie społecznym, CSR i ESG w sporcie. Wspiera też organizacje sportowe, takie jak Stowarzyszenie Trenuj Bycie Dobrym, w definiowaniu ich wpływu społecznego.
Jest założycielem Sportimpakt, członkiem zarządu fundacji Institute for Sport Governance i adiunktem na warszawskim AWF-ie, gdzie uczy odpowiedzialnego zarządzania sportem.
Masterclass (Sala A)
NGO i ESG. O istotnych partnerstwach na rzecz sportu i biznesu – case study Fundacji Graj z Głową
Fundacja „Graj z Głową”
Prezes
Fundacja „Graj z Głową”
Masterclass (Sala A)
NGO i ESG. O istotnych partnerstwach na rzecz sportu i biznesu – case study Fundacji Graj z Głową
Polski Związek Żeglarski
Dyrektor Biura
Polski Związek Żeglarski
Rozmowa ekspercka
Czym jest safeguarding – od teorii do praktyki
Park Tenisowy Olimpia
Członkini Zarządu
Park Tenisowy Olimpia
Debata ekspercka
Białe plamy w infrastrukturze sportowej – czego nam brakuje do rozwoju i organizacji sportu?
LTT Sports Saudi Arabia
Regional Associate
LTT Sports Saudi Arabia
Masterclass (Sala A)
Miejskie kluby sportowe – droga do samowystarczalności
AEG Europe
Senior Director - Partnership Activation
AEG Europe
Florian Riepe is a seasoned professional in the sports marketing and entertainment industry, currently serving as the Senior Director of Partnership Activation at Anschutz Entertainment Group (AEG) in Germany. Based in Berlin and Hamburg, Florian brings a wealth of experience spanning over 25 years, with a proven track record of driving business development and innovative marketing strategies.
Prior to joining AEG in October 2023, Florian held key leadership roles at prominent organizations, including Production Resource Group, where he served as Head of Sports & Special Events. In this capacity, he was instrumental in expanding business opportunities across traditional sports, esports, and special events. His earlier roles also include contributions as the Senior Vice President of Marketing & International Markets at HSV, where he led various initiatives including game day operations, the establishment of an esports team and an internationalisation strategy process.
Florian’s experience extends internationally, having served as Managing Director for Lagardère Unlimited Events in North America, where he successfully managed the ITU World Triathlon Grand Final in Chicago. He has also held senior positions at SPORTFIVE and UFA Sports.
Florian's career is marked by a deep understanding of brand strategy, sponsorship activation, and market development across various sports disciplines. He has played a crucial role in driving international marketing strategies and enhancing fan engagement through innovative projects and community initiatives.
Debata ekspercka
Nowoczesne budowanie doświadczeń fanów podczas wydarzeń sportowych
Geoff Wilson Consultancy
Geoff Wilson Consultancy
Prezentacja ekspercka
W pogoni za Świętym Graalem – jak zwiększyć frekwencję i zaangażowanie kibiców w sporcie
Grupa InPost
International Sponsorship and Communications Manager
Grupa InPost
International Sponsorship and Communications Manager w InPost. Członek zespołu pracującego przy największych współpracach i aktywacjach sponsoringowych w polskim sporcie. Praktyczne doświadczenie zdobywał pracując tak w organizacjach sportowych, jak i po stronie agencji. Wykładowca akademicki, prelegent na wydarzeniach branżowych, współautor nagradzanych aktywacji.
Debata ekspercka
Krajowe i międzynarodowe wydarzenia sportowe – czy są opłacalne i jakie oferują korzyści dla sportu, biznesu oraz fanów?
Westminster Group
Dyrektor Marketingu
Westminster Group
Debata ekspercka
Rola agencji w ekosystemie biznesu sportowego
Sportmarketing.pl
Redaktor Naczelny
Sportmarketing.pl
Masterclass (Sala B)
Rola i wpływ mediów na rynek bukmacherski
Urząd Miasta Lublin
Dyrektor Wydziału Sportu
Urząd Miasta Lublin
Debata ekspercka
Sportowe miasta przyszłości – drogą do zdrowego i aktywnego społeczeństwa
CMS
Senior Associate
CMS
Jakub Kot jest adwokatem i starszym prawnikiem w Departamencie Energetyki i Infrastruktury w kancelarii CMS.
Jakub posiada niemal 10-letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu kompleksowych usług prawnych w ramach projektów wdrażanych w sektorze infrastrukturalnym (realizowanych w szczególności w formule zamówień publicznych, partnerstwa publiczno-prywatnego, koncesji na roboty budowlane lub usługi oraz project finance).
Jakub świadczy usługi na rzecz generalnych wykonawców, operatorów, dostawców technologii, instytucji finansowych, jednostek rządowych, jednostek samorządu terytorialnego oraz spółek komunalnych (w tym miejskich klubów sportowych), specjalizując się w kompleksowej obsłudze projektów infrastrukturalnych począwszy od opracowywania badań due dilligence, poprzez opracowanie rekomendowanej struktury organizacyjno-prawnej przedsięwzięć i realizację procedur przetargowych, sporządzanie i negocjowanie kontraktów oraz wspieranie klientów w ramach finalnego etapu realizacji projektów. Jakub ponadto posiada doświadczenie w procesach zamknięcia finansowego projektów (w tym zakładających udział bezzwrotnych środków pochodzących z Unii Europejskiej) oraz reprezentowaniu klientów w ramach postępowań odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą.
Wielokrotnie wspierał klientów w pilotażowych projektach w niemal wszystkich głównych sektorach infrastrukturalnych (w tym w obszarze sektorów wodno-kanalizacyjnego, morskiego, nieruchomości, transportu, ochrony zdrowia, energetyki oraz gospodarki odpadami).
W latach 2022 i 2023 rekomendowany przez Chambers & Partners jako Associate to watch w kategorii Project & Infrastructure.
Masterclass (Sala A)
Miejskie kluby sportowe – droga do samowystarczalności
Forum by Nowy Styl
Managing Director
Forum by Nowy Styl
Masterclass (Sala B)
Strategie polskich liderów w światowym biznesie sportowym – czyli jak daleko sięgają skrzydła białego orła?
Debata ekspercka
Nowoczesne budowanie doświadczeń fanów podczas wydarzeń sportowych
OV Grupa/Meczyki & Foot Truck
Head of Sales
OV Grupa/Meczyki & Foot Truck
Warsztat I
Czy Twoja marka gra w zwycięskim zespole? Odkryj potęgę współpracy ze sportowymi mediami
Riedel Communications
Program Manager Americas
Riedel Communications
Jan joined Riedel in 2018 and is currently working as a Program Manager where he is responsible for the expansion of the Managed Technology Division in the Americas. As a former Strategy Manager, Jan used to work on different innovations and projects that will change the future of sports and live entertainment.
During his work at Riedel, he has already gained experiences with various global sport leagues and was able to implement several innovations.
Debata ekspercka
Nowoczesne budowanie doświadczeń fanów podczas wydarzeń sportowych
Urząd Miasta Kraków
Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Rozwoju Kultury Fizycznej
Urząd Miasta Kraków
Debata ekspercka
Sportowe miasta przyszłości – drogą do zdrowego i aktywnego społeczeństwa
Legia Warszawa
Wiceprezes Zarządu
Legia Warszawa
Jarosław Jurczak jest doświadczonym liderem w sektorach sportu i inwestycji, obecnie pełniącym funkcję Wiceprezesa Zarządu i CFO Legii Warszawa, czołowego polskiego klubu piłkarskiego i wielosekcyjnego klubu sportowego, oraz Dyrektora Zarządzającego w Radwan Investments, rodzinnym biurze inwestycyjnym skupiającym się na IT, sporcie i rozrywce, mediach oraz nieruchomościach.
W trakcie swojej ponad 20-letniej kariery zyskał reputację jako osoba inicjująca, wspierająca i zarządzająca przedsiębiorstwami i inwestycjami, od startupów po wielomiliardowe projekty. Jego ekspertyza obejmuje finanse korporacyjne i projektowe, zarządzanie ładem korporacyjnym, ryzyko biznesowe oraz transakcje międzynarodowe, szczególnie w sektorach takich jak sport, rozrywka, IT, infrastruktura, nieruchomości, biotechnologia, ropa i gaz oraz energia. Jest także głęboko zaangażowany w inwestycje o znaczeniu społecznym w krajach rozwijających się, z naciskiem na region Europy Środkowej i Wschodniej.
Wcześniej był menedżerem w Kulczyk Investments, największym polskim domu inwestycyjnym, gdzie kierował projektami i transakcjami fuzji i przejęć w sektorach infrastruktury, ropy i gazu oraz energetyki. Przed tym doradzał Ministrowi Obrony Narodowej i praktykował prawo w CMS Cameron McKenna w Warszawie.
Posiada tytuł magistra stosunków międzynarodowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz tytuł magistra prawa i administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Jako Visiting Scholar był także stypendystą w zakresie prawa i ekonomii na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, a w latach 2004 – 2007 doktorantem w zakresie porównawczej ekonomicznej analizy prawa i instytucji na Uniwersytecie Turyńskim. Jest absolwentem Szkoły Liderów Politycznych im. Zbigniewa Pełczyńskiego.
Zasiada w kilku radach nadzorczych przedsiębiorstw i organizacji non-profit, w tym w Fundacji Legii i Fundacji Legia Soccer Schools, i jest pasjonatem tworzenia wartości poprzez strategiczne inwestycje i partnerstwa w różnych branżach i rynkach.
Debata ekspercka
Finansowanie sportu
Pedagożka i ekspertka ds. e-uzależnień
Debata ekspercka
Sport w życiu dzieci i młodzieży – czy może uwolnić młode głowy?
LTT Sports
LTT Sports
Masterclass (Sala B)
Strategie polskich liderów w światowym biznesie sportowym – czyli jak daleko sięgają skrzydła białego orła?
AWF Warszawa
Prorektor ds. promocji i rozwoju
AWF Warszawa
Prezentacja ekspercka
Kondycja fizyczna dzieci i młodzieży w Polsce – gdzie jesteśmy, a gdzie możemy być w przyszłości?
VIII KONGRES SPORT BIZNES POLSKA 5-6 LISTOPADA 2024 – DOUBLETREE BY HILTON WARSZAWA KONTAKT DO ORGANIZATORA ➡