Debata
Zrównoważony rozwój infrastruktury sportowej – jak budować na przyszłość i modernizować istniejące obiekty?
VPPlant
Prezes Zarządu
VPPlant
Debata
Zrównoważony rozwój infrastruktury sportowej – jak budować na przyszłość i modernizować istniejące obiekty?
Sportmarketing.pl
Redaktor Naczelny
Sportmarketing.pl
Debata
W jaki sposób pokazywać sport kobiet w telewizji i docierać do nowych odbiorców?
Debata
Jak budować wartość marketingową i sponsoringową rozgrywek kobiecych?
Masterclass (Sala B)
Rola i wpływ mediów na rynek bukmacherski
Shark Agency
Redaktor Naczelny
Shark Agency
Urząd Miasta Lublin
Dyrektor Wydziału Sportu
Urząd Miasta Lublin
Debata
Studnia bez dna? Jakie wyzwania i zagrożenia czekają samorządy w procesie finansowania, rozwoju i promocji sportu?
Debata ekspercka
Sportowe miasta przyszłości – drogą do zdrowego i aktywnego społeczeństwa
Superliga
Dyrektor ds. komunikacji
Superliga
Debata
Jak budować wartość marketingową i sponsoringową rozgrywek kobiecych?
Sport Biznes Polska
Członek Komisji Rewizyjnej
Sport Biznes Polska
Debata
Marketing sportowy a influencer marketing – czy sport nadąża za trendami w komunikacji?
BETFAN
Wiceprezes Zarządu ds. biznesu
BETFAN
Debata ekspercka
ROI vs AVE – czy sponsoring to tylko liczby, czy także emocje i zaangażowanie w realizację celów społecznych?
G2A.COM
Corporate Communication Manager
G2A.COM
Debata ekspercka
Promocja marek na rynkach zagranicznych poprzez sport – potencjał rozgrywek europejskich w realizacji celów biznesowych i marketingowych
OV Grupa/Meczyki & Foot Truck
Head of Sales
OV Grupa/Meczyki & Foot Truck
Warsztat I
Czy Twoja marka gra w zwycięskim zespole? Odkryj potęgę współpracy ze sportowymi mediami
Debata
Marketing sportowy a influencer marketing – czy sport nadąża za trendami w komunikacji?
Gmina Głuchów
Wójt
Gmina Głuchów
Debata
Nowoczesne ośrodki sportu – jak technologie zmieniają funkcjonalność dużych oraz małych obiektów sportowych?
Polski Związek Narciarski
Sekretarz Generalny
Polski Związek Narciarski
Debata
Maksymalizacja przychodów komercyjnych organizacji sportowych – jak marketing może przełożyć się na wzrost przychodów?
Impel S.A.
CSO / Dyrektor Handlowy
Impel S.A.
Debata
Odpowiedzialny sponsoring – strategiczne podejście do partnerstw jako forma CSR
Bieganie.pl
Podcasterka
Bieganie.pl
Debata
Wykorzystanie wizerunku sportsmenek w kampaniach marketingowych
PGE Polska Grupa Energetyczna
Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy
PGE Polska Grupa Energetyczna
Debata ekspercka
ROI vs AVE – czy sponsoring to tylko liczby, czy także emocje i zaangażowanie w realizację celów społecznych?
Debata
Odpowiedzialny sponsoring – strategiczne podejście do partnerstw jako forma CSR
Debata ekspercka
Rewolucja czy ewolucja? Nowa strategia finansowania i zaangażowania Spółek Skarbu Państwa w polski sport
YouTuber
YouTuber
Debata
Marketing sportowy a influencer marketing – czy sport nadąża za trendami w komunikacji?
Zagłębiowski Park Sportowy
Prezes Zarządu
Zagłębiowski Park Sportowy
Debata
Zrównoważony rozwój infrastruktury sportowej – jak budować na przyszłość i modernizować istniejące obiekty?
Sportowiec
Sportowiec
Sportowiec
Sportowiec
Rozmowa One on One
Sportowiec jako marka – jak skutecznie budować swoją wartość marketingową na boisku i poza nim?
Polski Związek Piłki Nożnej
Kierownik Działu Marketingu i Sponsoringu
Polski Związek Piłki Nożnej
Prezentacja case study
Wyjątkowe partnerstwo w wymiarze premium – case study Lancerto x PZPN
One Sport
Prezes Zarządu
One Sport
Debata
Sport jako narzędzie rewitalizacji przestrzeni miejskiej – jak wydarzenia sportowe zmieniają oblicza miast?