Rozmowa ekspercka
Nie tylko ściganie, czyli jak Wrocław skorzystał z potencjału Tour de Pologne
Lang Team
Dyrektor Marketingu
Lang Team
Rozmowa ekspercka
Nie tylko ściganie, czyli jak Wrocław skorzystał z potencjału Tour de Pologne
Stowarzyszenie WygrywaMY
Prezeska Zarządu
Stowarzyszenie WygrywaMY
Debata ekspercka
Kreatywne podejście do sportu dzieci i młodzieży, czyli jak zachęcić młode pokolenie do aktywnego stylu życia
BET Ekipa
Właścicielka
BET Ekipa
Masterclass (Sala B)
Rola i wpływ mediów na rynek bukmacherski
Ekspertka ds. komunikacji i PR w sporcie
Doświadczona menedżerka z wieloletnim stażem, specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i zarządzaniu wizerunkiem. Przez ostatnie 8 lat odpowiadała za budowanie marki korporacyjnej w jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich spółek (Totalizator Sportowy), pełniąc jednocześnie funkcję rzecznika prasowego. Absolwentka prestiżowego Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej oraz kierunku Marketing Sportu. Posiada również tytuł magistra fizjoterapii.
W 2024 roku znalazła się na 30. miejscu w rankingu TOP 50 najbardziej wpływowych kobiet w polskim sporcie. Była reprezentantka Polski w short tracku, brązowa medalistka Mistrzostw Europy w sztafecie (2013), wielokrotna mistrzyni Polski oraz rekordzistka kraju na dystansach 500 i 1000 metrów. Dziś kontynuuje swoją sportową pasję jako komentatorka wydarzeń sportowych i ekspertka w short tracku. Od niedawna autorka serii podcastów dla magazynu Gentleman pt. „Bella. Piękniejsza strona sportu”.
Pasjonatka komunikacji z bogatym doświadczeniem w mediach i PR, z naciskiem na sektor sportowy. Na swoim koncie ma realizację wielu prestiżowych projektów, takich jak CAVALIADA TV, Stadion Letni oraz współpracę z GKS Katowice. Absolwentka Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie wiolonczeli, co świadczy o wszechstronności jej zainteresowań i umiejętności.
Debata ekspercka
Białe plamy w infrastrukturze sportowej – czego nam brakuje do rozwoju i organizacji sportu?
Debata ekspercka
Rola i zadania sportu w lokalnej społeczności – od finansowania i odpowiedniej infrastruktury do zwiększenia aktywności fizycznej i zainteresowania sportem wśród mieszkańców
LiquidThread
Content Solutions Director
LiquidThread
Masterclass (Sala A)
Jak dobrać sportowca pasującego do marki i efektywnie aktywować współpracę
Interbrand Group
Global Chief Experience & Design Officer
Interbrand Group
Prezentacja ekspercka
Najlepsze przykłady partnerstw komercyjnych w sporcie
Debata ekspercka
Rola agencji w ekosystemie biznesu sportowego
Signify
Dyrektor ds. Kluczowych Klientów w segmencie Public
Signify
Debata ekspercka
Białe plamy w infrastrukturze sportowej – czego nam brakuje do rozwoju i organizacji sportu?
AWF Wrocław
Kierownik Zakładu
AWF Wrocław
Rozmowa One on One
Aktywna szkoła – jak zwiększyć udział dzieci i młodzieży w sporcie z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury sportowej?
Atos
General Manager Olympics
Atos
Àngels Martín has a degree in computer science from the Polytechnic University of Barcelona. She has more than 35 years of experience in information technology, leading large projects internationally and building strategies that increase value measured by revenue, profitability and competitiveness.
She has delivered IT services for the Olympic Games in 8 editions, working with customers and partners from 3 continents in a distributed and multicultural environment. She is responsible for the partnership with the International Olympic Committee and with the different Organizing Committees of the Olympic Games, such as Pyeongchang (South Korea), Tokyo, Beijing and Paris, as well as the Youth Olympic Games in Buenos Aires and Gangwon, as an Executive Partner.
Since 2023, she has combined this responsibility with the participation in the Ipsos Board of Directors as an independent director and member of the Strategy and ESG Committee.
Debata ekspercka
Krajowe i międzynarodowe wydarzenia sportowe – czy są opłacalne i jakie oferują korzyści dla sportu, biznesu oraz fanów?
Paris 2024 Olympic and Paralympic Organising Committee
Director of Venues and Infrastructure
Paris 2024 Olympic and Paralympic Organising Committee
Debata ekspercka
Igrzyska Olimpijskie w Polsce
SPORTFIVE UK
Chief Creative Officer
SPORTFIVE UK
Prezentacja ekspercka
Kreacja i storytelling drogą do nowych oraz nowatorskich partnerstw marketingowych
Debata ekspercka
Rola agencji w ekosystemie biznesu sportowego
Betclic
Country Manager
Betclic
Debata ekspercka
Nowoczesne budowanie doświadczeń fanów podczas wydarzeń sportowych
1. Liga Piłkarska
Dyrektor operacyjny
1. Liga Piłkarska
Masterclass (Sala A)
Betclic 1. Liga – jak nowy sponsor tytularny wpływa na rozwój i jakość rozgrywek piłkarskich?
Borussia Dortmund
Director Internationalization & Commercial Partnerships
Borussia Dortmund
Debata ekspercka
Od wizji i strategii po implementacje oraz rozwój zaangażowanej i świadomej społeczności w sporcie – różne drogi do sukcesu
Think Sport
General Director
Think Sport
Debata ekspercka
Sportowe miasta przyszłości – drogą do zdrowego i aktywnego społeczeństwa
Związek Piłki Ręcznej w Polsce
Dyrektor Sportowy
Związek Piłki Ręcznej w Polsce
Debata ekspercka
Sportowe miasta przyszłości – drogą do zdrowego i aktywnego społeczeństwa
Trzykrotny zwycięzca TdP
Trzykrotny zwycięzca TdP
Rozmowa ekspercka
Nie tylko ściganie, czyli jak Wrocław skorzystał z potencjału Tour de Pologne
MINISTRY OF THE ECONOMY, TOURISM AND SPORT, REPUBLIC OF SLOVENIA
General Director of Sport Directorate
MINISTRY OF THE ECONOMY, TOURISM AND SPORT, REPUBLIC OF SLOVENIA
Debata ekspercka
Przyszłość sportu w Europie
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Dyrektor Departamentu Sportu dla Wszystkich
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Debata ekspercka
Sportowe miasta przyszłości – drogą do zdrowego i aktywnego społeczeństwa
Ekspertka ds komunikacji i PR
Warsztat IV
„Jesteś tak dobry, jak Twój ostatni mecz”. O budowaniu reputacji i zarządzaniu kryzysem w organizacji
Masterclass (Sala A)
NGO i ESG. O istotnych partnerstwach na rzecz sportu i biznesu – case study Fundacji Graj z Głową