06.09.2024

Kolejna edycja Kongresu Sport Biznes Polska już w listopadzie

Topowi międzynarodowi eksperci, blisko 130 prelegentów, 5 scen, masterklasy, warsztaty tematyczne, a także Plebiscyt Liderów branży. Stowarzyszenie Sport Biznes Polska prezentuje odświeżony format Kongresu SBP. Największe wydarzenie świata sportu i biznesu sportowego ponownie zagości w Warszawie już 5-6 listopada 2024 r.

Kongresy Sport Biznes Polska z każdą kolejną edycją rosną w siłę, przyciągając coraz szersze grono osób zaangażowanych w szeroko pojęty sport i biznes sportowy. Po sukcesie marcowego wydarzenia Organizatorzy powracają z kolejną edycją, która odbędzie się już 5-6 listopada 2024 w Hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie. Tym razem konferencja nabiera międzynarodowego charakteru.

VIII Kongres Sport Biznes Polska, to najwyższej jakości przestrzeń do dyskusji, wymiany poglądów, a przede wszystkim networkingu w gronie czołowych ekspertów z Polski i zagranicy. Dwudniowy format wydarzenia łączy w sobie część konferencyjną z charakterystycznymi dla jesiennej edycji warsztatami SBP.

Tegoroczną nowością jest odświeżona formuła pierwszego dnia Kongresu. Dotychczasowy podział na 5 bloków skierowanych do konkretnych sektorów branży, zastępują ścieżki tematyczne. Na początek, w ramach Sceny Głównej, Organizatorzy zapraszają wszystkich uczestników do udziału w dyskusji na temat sportowej przyszłości Europy. Z kolei w dalszej części dnia program dzieli się na 4 obszary: Biznes w sporcie, Społeczność sportową, Sport lokalny, a także Sport dzieci i młodzieży. W programie znaleźć można też Masterklasy, czyli kameralne, interaktywne sesje z ekspertami.

Ważnym punktem programu jesiennego Kongresu SBP jest również rozstrzygnięcie Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska za rok 2024, którego laureatami są m.in.: Otylia Jędrzejczak (Prezeska Polskiego Związku Pływackiego), Rafał Brzoska (Twórca i prezes InPostu), Marcin Animucki (Prezes Ekstraklasy), czy Piotr Należyty (Prezes ORLEN Superligi).

Oprócz wartości merytorycznej, każde wydarzenie Sport Biznes Polska to również ogromne możliwości networkingowe. Aby ułatwić nawiązywanie relacji, w czasie konferencji uczestnicy będą mogli skorzystać z dedykowanej aplikacji, do umawiania spotkań, a po zakończeniu pierwszego dnia Kongresu odbędzie się wieczorne spotkanie pozwalające na kontynuację rozmów w mniej oficjalnej atmosferze.

Ostatnie wpisy

Polsat Sport Partnerem Medialnym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Medialnym Sport for Brands 2025 został Polsat Sport Polsat Sport to rodzina sześciu kanałów telewizyjnych Grupy Polsat Plus, dedykowanych wyłącznie sportowi. Stacje oferują szeroką paletę transmitowanych dyscyplin oraz popularnych magazynów publicystyki sportowej. Filary oferty programowej stanowią siatkówka i piłka nożna w wydaniu klubowym oraz reprezentacyjnym, a także mistrzowskie turnieje tenisowe i […]
SPORT FOR BRANDS 2025

20/05/2025 | 13:55

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:44

PGE Polska Grupa Energetyczna Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy zaszczyt poinformować, że PGE Polska Grupa Energetyczna została Partnerem Głównym Sport for Brands PGE Polska Grupa Energetyczna – największe przedsiębiorstwo elektroenergetyczne w Polsce, dostawca energii elektrycznej oraz ciepła do ponad 5,5 mln klientów oraz lider zmian w polskiej energetyce. Grupa PGE przedstawiła plan transformacji i drogę do dekarbonizacji wytwarzania oraz ogłosiła cel neutralności klimatycznej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:42