Insight panel
Trendy w konsumpcji transmisji sportowych w kontekście wyzwań demograficznych. Kto ogląda sport w TV i online?
CANAL+
Director of Sports Marketing
CANAL+
Insight panel
Trendy w konsumpcji transmisji sportowych w kontekście wyzwań demograficznych. Kto ogląda sport w TV i online?
Clue PR
Managing Directora
Clue PR
Masterclass
Gra z misją: jak technologia i partnerstwo wspierają cele społecznie istotne
Podcast „Praca w Sporcie”
Host
Podcast „Praca w Sporcie”
Masterclass
Biznes sportowy jutra w oczach Przyszłych Liderów Sport Biznes Polska
PROFBUD
Dyrektor ds. Komunikacji i PR oraz relacji z otoczeniem biznesowym
PROFBUD
Doświadczona menedżerka z wieloletnim stażem, specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i zarządzaniu wizerunkiem. Przez ostatnie 8 lat odpowiadała za budowanie marki korporacyjnej w jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich spółek (Totalizator Sportowy), pełniąc jednocześnie funkcję rzecznika prasowego. Absolwentka prestiżowego Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej oraz kierunku Marketing Sportu. Posiada również tytuł magistra fizjoterapii.
W 2024 roku znalazła się na 30. miejscu w rankingu TOP 50 najbardziej wpływowych kobiet w polskim sporcie. Była reprezentantka Polski w short tracku, brązowa medalistka Mistrzostw Europy w sztafecie (2013), wielokrotna mistrzyni Polski oraz rekordzistka kraju na dystansach 500 i 1000 metrów. Dziś kontynuuje swoją sportową pasję jako komentatorka wydarzeń sportowych i ekspertka w short tracku. Od niedawna autorka serii podcastów dla magazynu Gentleman pt. „Bella. Piękniejsza strona sportu”.
Pasjonatka komunikacji z bogatym doświadczeniem w mediach i PR, z naciskiem na sektor sportowy. Na swoim koncie ma realizację wielu prestiżowych projektów, takich jak CAVALIADA TV, Stadion Letni oraz współpracę z GKS Katowice. Absolwentka Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie wiolonczeli, co świadczy o wszechstronności jej zainteresowań i umiejętności.
Debata ekspercka
Białe plamy w infrastrukturze sportowej – czego nam brakuje do rozwoju i organizacji sportu?
Debata
Mikrowydarzenia sportowe – rola i zadania lokalnych wydarzeń w budowaniu zaangażowanej społeczności
Debata
Niemierzalna wartość sponsoringu – jak przekonać firmy do współpracy, gdy brakuje oczekiwanego ROI, AVE oraz sukcesów sportowych?
Debata ekspercka
Rola i zadania sportu w lokalnej społeczności – od finansowania i odpowiedniej infrastruktury do zwiększenia aktywności fizycznej i zainteresowania sportem wśród mieszkańców
Sport Biznes Polska
Członkini Zarządu
Sport Biznes Polska
Debata na scenie głównej
Kobiety w polskim sporcie – jak stwarzać szanse rozwojowe dla kobiet na placu gry i w menedżerskich gabinetach?
Debata
Niemierzalna wartość sponsoringu – jak przekonać firmy do współpracy, gdy brakuje oczekiwanego ROI, AVE oraz sukcesów sportowych?
Fandom Factory
Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży
Fandom Factory
Co-founder of Fandom Factory, an agency focused on fan experience and live sports entertainment. Head of Marketing & Partner Activations and Chair of the Fan Culture Commission within the International Floorball Federation (IFF). He has led the complete partners' activations for EuroBasket 2025 and FIBA Basketball World Cup 2023, for brands like Nike, Tissot, and TCL. Directed video production for the Czech Olympic Team at the Olympic Games in Rio 2016 and PyeongChang 2018.
Debata
Fan engagement w sporcie – inwestycja czy obowiązek?
Stadio Olimpico
Director
Stadio Olimpico
Case Study
Jak skutecznie wykorzystywać istniejącą infrastrukturę i zasoby miejskie do organizacji wydarzeń sportowych?
AWF Wrocław
Kierownik Zakładu
AWF Wrocław
Debata na scenie głównej
Kobiety w polskim sporcie – jak stwarzać szanse rozwojowe dla kobiet na placu gry i w menedżerskich gabinetach?
Insight panel
Jak aktywizować osoby z silver generation w miastach i regionach?
Rozmowa One on One
Aktywna szkoła – jak zwiększyć udział dzieci i młodzieży w sporcie z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury sportowej?
Prowadząca blok - przyszłość sportu
Moderatorka bloku
Urząd Miasta Opole
Prezydent
Urząd Miasta Opole
Masterclass
„Finansowa 1 Liga” – premiera Raportu Grant Thornton i Betclic 1 Ligi
Betclic
Country Manager
Betclic
Debata
Nowe formaty budowania zainteresowania sportem – w jaki sposób organizacje, sponsorzy oraz media rozwijają i popularyzują różne dyscypliny?
Debata ekspercka
Nowoczesne budowanie doświadczeń fanów podczas wydarzeń sportowych
Superbet
Head of Marketing – Sponsoring & Partnerships
Superbet
Debata
Druga strona medalu – dlaczego sponsoring sportowy nie zawsze działa?
Debata
Niemierzalna wartość sponsoringu – jak przekonać firmy do współpracy, gdy brakuje oczekiwanego ROI, AVE oraz sukcesów sportowych?
Forum by Nowy Styl
Sales Manager
Forum by Nowy Styl
Debata
Zrównoważony rozwój infrastruktury sportowej – jak budować na przyszłość i modernizować istniejące obiekty?
Debata
Czy samorządy stać na budowę i utrzymanie nowoczesnej infrastruktury sportowej?
Pierwsza Liga Piłkarska
Dyrektor operacyjny
Pierwsza Liga Piłkarska
Masterclass
Biznes sportowy jutra w oczach Przyszłych Liderów Sport Biznes Polska
Masterclass (Sala A)
Betclic 1. Liga – jak nowy sponsor tytularny wpływa na rozwój i jakość rozgrywek piłkarskich?
Masterclass
Rekordowa współpraca sponsoringowa. Kulisy i aktywacje Betclic 1. Ligi.
PLS
Dyrektor Projektów
PLS
Debata
Przyszłość kobiecego sportu – kierunki rozwoju, wyzwania i potencjał reklamowy dla marek
DZIK®
Dyrektor Operacyjny
DZIK®
Senior Sales Consultant
Insight panel
Rozwój napędzany danymi – jak dane zmieniają sport, kibiców i organizacje?
Debata
Gen Z i Pokolenie Alfa – czego spodziewać się po nowej fali konsumentów sportu?
ekspertka PR i wystąpień publicznych
Warsztat IV
„Jesteś tak dobry, jak Twój ostatni mecz”. O budowaniu reputacji i zarządzaniu kryzysem w organizacji
Warsztat III
Kryzys w świetle kamer. Sztuka wystąpień publicznych w sytuacji kryzysowej
Moderatorka bloku
Masterclass (Sala A)
NGO i ESG. O istotnych partnerstwach na rzecz sportu i biznesu – case study Fundacji Graj z Głową
Solid Cyber
Dyrektor Handlowy
Solid Cyber
Edwart Bergtold – doświadczony manager sprzedaży z 18-letnim stażem w budowaniu relacji z klientami. Od kilku lat związany z branżą IT, z ukierunkowaniem na cyberbezpieczeństwo. Skutecznie łączy wiedzę technologiczną z doświadczeniem, wspierając firmy w implementacji nowoczesnych rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeńśtwa.
Case Study
Rola cyberbezpieczeństwa w sporcie i biznesie – jak chronić dane, reputację i wyniki w erze cyfrowej
Urząd Miasta Białystok
Dyrektor Departamentu Kultury, Promocji i Sportu
Urząd Miasta Białystok
Debata
Studnia bez dna? Jakie wyzwania i zagrożenia czekają samorządy w procesie finansowania, rozwoju i promocji sportu?
Debata
Sport powszechny vs wyczynowy – komu bardziej służy publiczne wsparcie i dlaczego?