O nas

Misja

Stowarzyszenie Sport Biznes Polska jest najwyższej jakości platformą wymiany wiedzy, doświadczeń, ale też dobrych praktyk i zasad kooperacji pomiędzy podmiotami działającymi na rynku.

Jako jedyne w Polsce stowarzyszenie branży sportowo-biznesowej zrzeszamy podmioty z wszystkich sektorów rynku z całego kraju, niezależnie od ich wielkości czy posiadanego budżetu.

Misja SBP opiera się na trzech głównych filarach:

Integracji

Tworzymy przestrzeń do współpracy pomiędzy osobami i podmiotami z branży sportu i biznesu, a także budujemy jedność środowiska.

Edukacji

Poprzez podejmowane inicjatywy i współprace z topowymi ekspertami propagujemy wiedzę na temat sportu i biznesu sportowego, dzielimy się dobrymi praktykami oraz kreujemy nowe trendy.

Promocji

Dbamy o kształtowanie pozytywnego odbioru branży zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. W ramach realizowanych projektów wyróżniamy i promujemy najlepsze praktyki rynkowe.

Nasze projekty

Stowarzyszenie Sport Biznes Polska – jedyna organizacja w Polsce, która integruje świat sportu i biznesu wokół wspólnego celu: rozwoju i profesjonalizacji polskiego rynku sportowego.

Tworzymy przestrzeń dla ludzi z wizją, odwagą i gotowością do działania. Łączymy doświadczenia, budujemy relacje i wspólnie pracujemy nad tym, by sport w Polsce był nowoczesny i odpowiedzialny. Naszą siłą są współpraca, edukacja i realny wpływ na zmiany zachodzące w branży.

Gala Sport Biznes Polska

Gala Sport Biznes Polska

Gala SBP to wyjątkowy wieczór, podczas którego cała branża spotyka się, by docenić tych, którzy realnie kształtują polski sport.

W eleganckiej i uroczystej oprawie nagradzamy osoby, organizacje i inicjatywy, które w minionym roku wyróżniły się odwagą, skutecznością i zaangażowaniem w rozwój środowiska sportowo-biznesowego. To liderzy działań, twórcy przełomowych projektów i wartościowych relacji, a także ambasadorzy zmiany.

Gala to nie tylko moment uznania, to przestrzeń inspiracji i prestiżu. Wieczór, w którym celebrujemy nie tylko indywidualne osiągnięcia, ale i siłę, jaka płynie ze współpracy całej branży.

Sport for Brands

Sport for Brands

Sport for Brands to coroczna konferencja w całości poświęcona sponsoringowi sportowemu. To jedno z najważniejszych wydarzeń dla marek, agencji i organizacji, które budują swoją wartość poprzez sport. Prezentujemy raporty, case studies i praktyki rynkowe z naciskiem na efektywność, innowacje i partnerstwa przyszłości.

Kongres Sport Biznes Polska

Kongres Sport Biznes Polska

Wiosenna edycja Kongresu

Wiosenna edycja Kongresu SBP to jednodniowe, ogólnopolskie spotkanie osób, które kształtują przyszłość sportu w Polsce.

Skupiamy się na tym, co najważniejsze dla krajowej branży: sponsoringu sportowym, zarządzaniu organizacjami sportowymi, roli samorządów, promocji sportu kobiet, organizacji wydarzeń, a także na nowoczesnym marketingu, komunikacji i innowacjach.

To przestrzeń rozmów o kierunkach rozwoju, wymiany doświadczeń i budowania świadomego, profesjonalnego środowiska sportowego w Polsce

Jesienna edycja Kongresu

Jesienna edycja Kongresu SBP to dwudniowe, międzynarodowe wydarzenie, które łączy różne perspektywy, doświadczenia i praktyki z całego świata sportu i biznesu.

Pierwszego dnia uczestnicy biorą udział w prezentacjach i debatach prowadzonych równolegle na kilku scenach tematycznych, z udziałem ekspertów zarówno z Polski, jak i z zagranicy. To dzień intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i przykładów skutecznych rozwiązań. Zwieńczeniem dnia jest wieczór branżowy – luźniejsze spotkanie w nieformalnej atmosferze, które sprzyja budowaniu relacji i rozmowom poza sceną. 

Drugiego dnia skupiamy się na praktyce – uczestnicy pracują w mniejszych grupach podczas warsztatów prowadzonych przez doświadczonych specjalistów z branży. To przestrzeń pogłębionej pracy, networkingu i realnego transferu kompetencji.

Plebiscyt Liderów

Plebiscyt Liderów

Konkurs, który wyróżnia tych, którzy nadają rytm zmianom w polskim sporcie. Nagradzamy doświadczonych liderów, autorytety, które swoją pasją, odwagą i innowacyjnym podejściem inspirują całą branżę oraz młode talenty, które już dziś wyznaczają nowe kierunki rozwoju. To głos środowiska, które docenia ludzi z misją.

Magazyn

Magazyn

Magazyn SBP to darmowe źródło wiedzy dla wszystkich, którzy chcą lepiej rozumieć, współtworzyć i rozwijać rynek sportowo-biznesowy w Polsce.

Każde wydanie powstaje we współpracy z czołowymi ekspertami reprezentującymi wszystkie sektory środowiska, od organizacji sportowych i sponsorów, po agencje, samorządy, media i innowatorów.

Publikujemy raporty, rozmowy, case studies, komentarze i analizy, które inspirują do działania i podnoszą kompetencje całej branży.

To magazyn tworzony przez praktyków z myślą o tych, którzy chcą być o krok do przodu.

Członkowie założyciele

Sport Biznes Polska powstało w 2020 roku z inicjatywy 14 ekspertów branżowych,
którzy swoje doświadczenie zdobywali pracując w klubach sportowych, agencjach,
samorządach czy firmach sponsorujących sport.

Krzysztof Kropielnicki

Przewodniczący SBP

Łukasz Banaszak

Członek Zarządu

Wojciech Biliński

Członek Zarządu

Aleksandra Marciniak

Członkini Zarządu

Seweryn Plotan

Członek Zarządu

Tomasz Koprowski

Członek Komisji Rewizyjnej

Ireneusz Kutyła

Członek Komisji Rewizyjnej

Jakub Świsłowski

Członek Komisji Rewizyjnej

Klaudia Czarniecka

Członkini Założycielka

Karol Lejman

Członek Założyciel

Michał Gradzik

Członek Założyciel

Tomasz Rożenek

Członek Założyciel

Łukasz Strzelecki

Członek Założyciel

Marcin Herra

Członek Założyciel

Wierzymy, że jedynie współpracując i wymieniając się doświadczeniami, mamy szansę wprowadzać realne zmiany.

Zaufali nam: