Michał Łukawski

Head of Sponsoring and Promotion

Polski Squash

Od 17 lat działa na styku marketingu, sprzedaży, technologii i sportu. Ma doświadczenie w prowadzeniu transformacji organizacyjnych, tworzeniu strategii marketingowych, sprzedaży oraz zarządzania dużymi projektami digital i IT dla takich marek jak Mazda, Lufthansa, PLL LOT, RTV EURO AGD czy Jeronimo Martins.

Przez pięć lat kierował SYZYGY Warsaw jako dyrektor zarządzający, odpowiadając m.in. za transformację biznesową, rozwój sprzedaży i wielomilionowy budżet. Obecnie, jako Client Partner, rozwija współpracę z kluczowymi klientami i wspiera zespoły w tworzeniu produktów cyfrowych.

Równolegle od lat łączy pasję sportową z doświadczeniem biznesowym. Posiada licencję menedżera sportu i prowadził projekty marketingowe dla Ekstraklasy S.A., PZPN, Stadionu Narodowego czy czołowych sportowców. Obecnie wspiera Polski Związek Squasha w działaniach strategicznych, marketingowych i sponsorskich – jako pomysłodawca i koordynator nowej, długofalowej strategii rozwoju tej dyscypliny w Polsce.

Squash jest dla niego przykładem sportu z ogromnym, niewykorzystanym potencjałem i polem, na którym może łączyć świat biznesu ze światem sportu.