International Sponsorship and Communication Manager
Ekspert w obszarze sponsoringu sportowego, hospitality i marketingu sportowego.
Od ponad 15 lat związany ze światem sportu w wielu jego obszarach: sponsoringu, praw transmisyjnych, hospitality, incentive travel oraz marketingu wydarzeń. Obecnie nadzoruje fantastyczne międzynarodowe projekty sponsoringowe w InPost Group: Atlético Madryt, Newcastle United, Tour de France, InPost Sport Team oraz Reprezentacja Polski w piłce nożnej.
Doświadczenie zdobywał we współpracy z UEFA (EURO 2012), FIFA (MŚ 2010 – pakiety hospitality przygotowane we współpracy z Emirates), TVP SPORT (ekspert w dziale licencji praw transmisyjnych), OnLocation (oficjalny subdystrybutor pakietów hospitality na igrzyska olimpijskie Paryż 2024). Współpracował również z federacjami sportowymi: Polskim Związkiem Piłki Nożnej (jako travel manager Reprezentacji Polski w latach 2009–2011) i Polskim Związkiem Żeglarskim.
W ramach działalności gospodarczej Sport Consulting kreował i realizował projekty doradcze w obszarze sponsoringu, turystyki, sprzedaży i marketingu sportowego. Jako Business Development Manager Mateusza Kusznierewicza zarządzał Akademią Kusznierewicza, projektem Kurs na Sukces, a także współtworzył projekty w branży turystycznej (m.in. Czartery Klub Mila, hotele sieci Platan Hotels & Resorts).
Wykładowca na kierunku MBA SPORT realizowanym przez Łazarski Executive Education oraz na specjalizacji Menedżer Marki Sportowej na AWF Józefa Piłsudskiego w Warszawie, której jest absolwentem.
Kibic polskiego sportu. Wspiera sportowców w rozwoju ich przedsiębiorczości, komunikacji i profesjonalizmu oraz w budowaniu drugiego toru kariery, wzorując się na najlepszych praktykach amerykańskich, gdzie biznes i sport łączą się w długofalowy, świadomy rozwój.