06.09.2024

Nowa strona internetowa SBP: Kolejny krok w cyfrowej transformacji 

Wspólnie z firmą Stellis, partnerem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska od 2022 roku, z przyjemnością ogłaszamy uruchomienie nowej strony internetowej SBP. To kolejny znaczący krok w procesie cyfrowej transformacji Stowarzyszenia.

Nowa strona internetowa SBP została stworzona z naciskiem na intuicyjną obsługę i klarowną nawigację, aby w pełni odpowiadać na potrzeby obecnych i przyszłych użytkowników. Podczas tworzenia nowego serwisu, Stellis wzorował się na standardach najlepszych konferencji na świecie. Wprowadzone zmiany mają na celu ułatwienie dostępu do informacji o wydarzeniach, prelegentach oraz kontaktu z SBP.

„Zależało nam na odświeżeniu designu naszej strony, aby była nowoczesna i bardziej przyjazna dla użytkowników. Efekty współpracy ze Stellis w pełni spełniły nasze oczekiwania. Nowa strona to kolejny krok w naszej cyfrowej transformacji, a następny już w zaawansowanej realizacji” – powiedział Łukasz Banaszak, dyrektor zarządzający SBP.

Współpraca Stellis z SBP obejmuje nie tylko tworzenie nowych narzędzi cyfrowych, ale także aktywny udział w warsztatach i debatach organizowanych w ramach kongresów SBP. W 2023 roku uruchomiony został system biletowy Stellis One, który z sukcesem obsługuje uczestników konferencji.

„Nowa strona internetowa SBP to dla nas idealna okazja do pokazania, jak nowe technologie mogą zmienić oblicze organizacji sportowych w Polsce. Wspólnie integrujemy i edukujemy rynek sportowy w Polsce, wyznaczając nowe standardy i promując nowoczesne podejście do zarządzania sportem. Jesteśmy dumni, że możemy towarzyszyć SBP w ich cyfrowej transformacji i patrzymy z optymizmem na dalsze etapy naszej współpracy.” – powiedział Łukasz Gąsiorowski, CEO Stellis.

Ostatnie wpisy

Polsat Sport Partnerem Medialnym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Medialnym Sport for Brands 2025 został Polsat Sport Polsat Sport to rodzina sześciu kanałów telewizyjnych Grupy Polsat Plus, dedykowanych wyłącznie sportowi. Stacje oferują szeroką paletę transmitowanych dyscyplin oraz popularnych magazynów publicystyki sportowej. Filary oferty programowej stanowią siatkówka i piłka nożna w wydaniu klubowym oraz reprezentacyjnym, a także mistrzowskie turnieje tenisowe i […]
SPORT FOR BRANDS 2025

20/05/2025 | 13:55

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:44

PGE Polska Grupa Energetyczna Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy zaszczyt poinformować, że PGE Polska Grupa Energetyczna została Partnerem Głównym Sport for Brands PGE Polska Grupa Energetyczna – największe przedsiębiorstwo elektroenergetyczne w Polsce, dostawca energii elektrycznej oraz ciepła do ponad 5,5 mln klientów oraz lider zmian w polskiej energetyce. Grupa PGE przedstawiła plan transformacji i drogę do dekarbonizacji wytwarzania oraz ogłosiła cel neutralności klimatycznej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:42