06.09.2024

Kolejna edycja Kongresu Sport Biznes Polska już w listopadzie

Topowi międzynarodowi eksperci, blisko 130 prelegentów, 5 scen, masterklasy, warsztaty tematyczne, a także Plebiscyt Liderów branży. Stowarzyszenie Sport Biznes Polska prezentuje odświeżony format Kongresu SBP. Największe wydarzenie świata sportu i biznesu sportowego ponownie zagości w Warszawie już 5-6 listopada 2024 r.

Kongresy Sport Biznes Polska z każdą kolejną edycją rosną w siłę, przyciągając coraz szersze grono osób zaangażowanych w szeroko pojęty sport i biznes sportowy. Po sukcesie marcowego wydarzenia Organizatorzy powracają z kolejną edycją, która odbędzie się już 5-6 listopada 2024 w Hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie. Tym razem konferencja nabiera międzynarodowego charakteru.

VIII Kongres Sport Biznes Polska, to najwyższej jakości przestrzeń do dyskusji, wymiany poglądów, a przede wszystkim networkingu w gronie czołowych ekspertów z Polski i zagranicy. Dwudniowy format wydarzenia łączy w sobie część konferencyjną z charakterystycznymi dla jesiennej edycji warsztatami SBP.

Tegoroczną nowością jest odświeżona formuła pierwszego dnia Kongresu. Dotychczasowy podział na 5 bloków skierowanych do konkretnych sektorów branży, zastępują ścieżki tematyczne. Na początek, w ramach Sceny Głównej, Organizatorzy zapraszają wszystkich uczestników do udziału w dyskusji na temat sportowej przyszłości Europy. Z kolei w dalszej części dnia program dzieli się na 4 obszary: Biznes w sporcie, Społeczność sportową, Sport lokalny, a także Sport dzieci i młodzieży. W programie znaleźć można też Masterklasy, czyli kameralne, interaktywne sesje z ekspertami.

Ważnym punktem programu jesiennego Kongresu SBP jest również rozstrzygnięcie Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska za rok 2024, którego laureatami są m.in.: Otylia Jędrzejczak (Prezeska Polskiego Związku Pływackiego), Rafał Brzoska (Twórca i prezes InPostu), Marcin Animucki (Prezes Ekstraklasy), czy Piotr Należyty (Prezes ORLEN Superligi).

Oprócz wartości merytorycznej, każde wydarzenie Sport Biznes Polska to również ogromne możliwości networkingowe. Aby ułatwić nawiązywanie relacji, w czasie konferencji uczestnicy będą mogli skorzystać z dedykowanej aplikacji, do umawiania spotkań, a po zakończeniu pierwszego dnia Kongresu odbędzie się wieczorne spotkanie pozwalające na kontynuację rozmów w mniej oficjalnej atmosferze.

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19