Powstała Rada Programowa Stowarzyszenie Sport Biznes Polska na 2022 rok!

Mamy przyjemność poinformować, że powołaliśmy Radę Programową Sport Biznes Polska na rok 2022.

 

Jako Stowarzyszenie dążymy do tego, aby realizowane przez nas projekty były najwyższej jakości i przyczyniały się do realnych zmian. Rada Programowa to organ doradczy, którego głównym założeniem jest zapewnienie spójności organizowanych przez SBP wydarzeń z rzeczywistymi kierunkami rozwoju i trendami branżowymi.

 

To zaszczyt, że nasze zaproszenie do Rady przyjęło ponad 40 ekspertów branżowych, którzy poprzez swoją codzienną działalność odgrywają znaczącą rolę w kształtowaniu pozytywnego wizerunku środowiska sportu i biznesu sportowego.

 

W składzie Rady Programowej SBP znaleźli się przedstawiciele organizacji sportowych, marek, samorządów, obiektów sportowych oraz mediów.

 

Przedstawiciele organizacji sportowych:

  • Marcin Animucki – Prezes Zarządu w Ekstraklasa S.A
  • Maciej Bogusz – Zastępca Dyrektora Pionu Marketingu, Sprzedaży i Organizacji Imprez w PZPS,
  • Damian Drobik – Dyrektor Sportowy w ZPRP
  • Marcin Janicki – Prezes Zarządu w Pierwsza Liga Piłkarska
  • Marek Janicki – Dyrektor Biura w ZPRP
  • Paweł Kowalczyk – CEO w Polska Liga Esportowa
  • Piotr Należyty – Prezes Zarządu w Superliga
  • Radosław Piesiewicz – Prezes PZKosz oraz Polskiej Ligi Koszykówki
  • Artur Popko – Prezes Polskiej Ligi Siatkówki
  • Michał Sikora – Prezes Polskiego Związku Motorowego
  • Grzegorz Stańczuk – Dyrektor Departamentu Marketingu i Sponsoringu PZPN
  • Rafał Szlachta – Wiceprezydent Światowej Federacji Muay Thai
  • Jan Winkiel – Sekretarz Generalny w Polski Związek Narciarski

 

Przedstawiciele marek:

  • Katarzyna Jezierska – niezależna ekspertka ds. marketingu i komunikacji
  • Anna Lutek – Dyrektor departamentu Public Relations i Komunikacji w Grupie Enea
  • Edyta Szymańska – Project Manager w Polkomtel (Plus)
  • Daniel Gryt – Dyrektor ds. komunikacji i marketingu w TAURON Polska Energia
  • Kornel Eljaszewicz – Dyrektor Departamentu Partnerstw i Eventów w Totalizator Sportowy
  • Łukasz Franiak – Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o.,
  • Zbigniew Kajdanowski – Zastępca Dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w PGE S.A.
  • Maciej Kasprzyk – Koordynator ds. sprzedaży DPD Food
  • Maciej Koprowicz – Sponsorship Manager w Fortuna Group
  • Karol Kuśka – CEO w Sportworking
  • Dariusz Maciołek – CMO w BNP Paribas
  • Mateusz Małek – Dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie Kapitałowej Blachotrapez
  • Michał Podogrodzki – Head of Marketing&Communication&PR Allianz Polska
  • Paweł Rydz – Dyrektor ds. Marketingu w Amica Group
  • Marcin Stefaniak – Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU
  • Marcin Żukowski – Członek Zarządu w Trefl S.A.

 

Przedstawiciele samorządów:

  • Ewa Bąk – Dyrektor Wydziału Sportu w Urząd Miasta Poznania
  • Krzysztof Kowal – Dyrektor Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie
  • Janusz Samel – Dyrektor Biura Sportu i Rekreacji w Urząd Miasta Warszawy
  • Łukasz Wójcik – Wicedyrektor Wydziału Szkół Ponadpodstawowych i Specjalnych w Urząd Miasta Wrocławia
  • Przemysław Zych – Wiceprezydent Miasta Opola

 

Przedstawiciele obiektów sportowych:

  • Paweł Buczyński – Prezes Zarządu Polsat Plus Arena Gdańsk
  • Włodzimierz Dola – Prezesa Zarządu PGE Narodowego
  • Bartłomiej Kowalski – Dyrektor Generalny Stadionu Śląskiego
  • Tomasz Zahorski – CEO w Legia Training Center

 

Przedstawiciele mediów:

  • Dorota Żurkowska-Bytner – SVP, Board Member w TVN Discovery (Eurosport)
  • Wojciech Kowalczyk – Zastępca dyrektora ds. strategii produktu w Biurze Reklamy TVP,
  • Krzysztof Świergiel – CEO w Eleven Sports

 

Efekty współpracy Rady Programowej i Stowarzyszenia Sport Biznes Polska będzie można zobaczyć 15 marca 2022 r. podczas III edycji Kongresu Sport Biznes Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie wolne miejsca na Konferencję Sport For Brands »